Gjest i.i Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Jeg har ikke for vane å logge meg ut, men dette her blir litt mye selv for meg MEN-. Jeg lurer seriøst på å si ja til å møte et par jeg har chattet litt med på nett! Poenget med profilen var jo å møte en mann. Kanskje ha flaks å møte mannen i mitt liv. Og så ender jeg altså opp med dette Det er ikke første meldingen jeg får av denne typen, men det var noe disse her... Noen tanker folkens?
måvite Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 Jeg sier: Kjør på om du føler for det! Har angret på at jeg ikke sa ja den gangen jeg hadde muligheten! Lykke til
Gjest gjesta Skrevet 30. september 2006 #3 Skrevet 30. september 2006 Gjør sikkert ingenting det. Bare møt han (dem?) offentlig.
Trollmor Skrevet 1. oktober 2006 #4 Skrevet 1. oktober 2006 Du må jo følge dine lyster og ønsker. Men kanskje lurt å møte dem på et offentlig sted først. Et visdomsord er at Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort. Tenk deg godt om, og gjør det du ønsker.
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Du må jo følge dine lyster og ønsker. Men kanskje lurt å møte dem på et offentlig sted først. Et visdomsord er at Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort. Tenk deg godt om, og gjør det du ønsker. ← Det visdomsordet der holder ikke alltid stikk.... Enkelte ting man velger å gjøre, kan få fatale konsekvenser. Det tror jeg man kan komme til å angre på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå