Yme Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Jeg skal ikke nevne no navn, men la oss kalle hu S... Skal ikke si hvor hu bor, men det er i Oslo da! Uansett, så var hu bare såååå tragisk da... Hærregud, jeg mener... assa... Talk to the hææænd lissåm! Hu bosktavlig talt pressa puppa sine opp i trynet heletia da, assa... Lissåm! Å hærregud, tenk jeg at JEG ble sett ute samme hu... Assa! Lissåm, lippglåss og talk to the hand, ass! Eeehm... Og masse aant personlig om meg, som egentlig ikke er intresangt høhøhø Men jeg hadde det kult!
Gjest Kaffomann Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Jeg hadde også hatt det kult om noen presset puppene opp i trynet mitt.
Gjest Chantal Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Talk to the hand. Jeg er jævlig mett... brusen tok også knekken på meg nå nettopp.
Yme Skrevet 29. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2006 Jeg hadde også hatt det kult om noen presset puppene opp i trynet mitt. ← Jeg kan godt gjøre det...
Yme Skrevet 29. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2006 Talk to the hand. Jeg er jævlig mett... brusen tok også knekken på meg nå nettopp. ← Tenk a, det der hadde du sleppi om du aldri blei født!
Gjest Chantal Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 Født er jeg. Ikke noe å gjøre med det egentlig. Sorry Yhme. Skal det være en kanelbolle forrestennn? Det er nok til de fleste her inne tror jeg.
Gjest mysan Skrevet 29. september 2006 #7 Skrevet 29. september 2006 Hvordan var utstillingen? Jeg har gått glipp av den i år igjen, for tjuesjette året på rad eller noe sånt... ..neste år kanskje..
Yme Skrevet 29. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 29. september 2006 Hvordan var utstillingen? Jeg har gått glipp av den i år igjen, for tjuesjette året på rad eller noe sånt... ..neste år kanskje.. ← Det var gullbøttpløgger der, med diamant på... Trenger jeg si no mer?
Yme Skrevet 29. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 29. september 2006 Det var gullbøttpløgger der, med diamant på... Trenger jeg si no mer? ← Ja, det trenger jeg! Vi fikk tilogmed se den i bruk!
Gjest seroxata Skrevet 30. september 2006 #10 Skrevet 30. september 2006 så du svikter meg altså? :D:D fyyy dæææ, assa, jeg blir bare sååå oppgitt assa!!
Gjest Chantal Skrevet 30. september 2006 #11 Skrevet 30. september 2006 Ja den bøttpluggen sjekka vi for møkk. Men så kan det hende at buttpluggen bare var inni navelen i stedet for i rumpa. Det var jo et sånt rumpehull jeg aldri har sett før. Men da må navelen være litt dyp egentlig.
Yme Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #12 Skrevet 1. oktober 2006 Ja den bøttpluggen sjekka vi for møkk. Men så kan det hende at buttpluggen bare var inni navelen i stedet for i rumpa. Det var jo et sånt rumpehull jeg aldri har sett før. Men da må navelen være litt dyp egentlig. ← Litt av et mysterie det der! Var det et revna rumpehull, en dyp navle, eller var det bare juks? Jeg liker å tro at det var et rumpehull, for det er en så koslig tanke (den grønna smajlien er gullbøttplpggen)
Yme Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #13 Skrevet 1. oktober 2006 så du svikter meg altså? :D:D fyyy dæææ, assa, jeg blir bare sååå oppgitt assa!! ← Slapp av, slapp av! Ikkeno galt i å ha en båt i hver havn...
Gjest gjest1 Skrevet 3. oktober 2006 #14 Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Hvordan var utstillingen? Jeg har gått glipp av den i år igjen, for tjuesjette året på rad eller noe sånt... ..neste år kanskje.. ← Dere kommuniserer godt i hjemmet ser jeg. --- Jasså, så du ditcha meg? Hæ? Endret 3. oktober 2006 av Hope
Yme Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #15 Skrevet 3. oktober 2006 Dere kommuniserer godt i hjemmet ser jeg. --- Jasså, så du ditcha meg? Hæ? ← Ehm... ehm... ehm... ehm... Åj, det er simspons på TVn, så jeg må stikke!
Gjest gjest1 Skrevet 3. oktober 2006 #16 Skrevet 3. oktober 2006 Ehm... ehm... ehm... ehm... Åj, det er simspons på TVn, så jeg må stikke! ← Ja, sæææærlig! Det er Cæsar du skal se!
Yme Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #17 Skrevet 3. oktober 2006 Ja, sæææærlig! Det er Cæsar du skal se! ← Du skal altid rakke ned på meg, og ydmyke meg forran alle andre!!! Merker jeg blir litt tent
Gjest gjest1 Skrevet 3. oktober 2006 #18 Skrevet 3. oktober 2006 Du skal altid rakke ned på meg, og ydmyke meg forran alle andre!!! Merker jeg blir litt tent ← Og det kom fra deg?! Jeg har jo faktisk intrikate opplysninger om din penis og forvokste bryster. Ikke glem det!
Yme Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #19 Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Og det kom fra deg?! Jeg har jo faktisk intrikate opplysninger om din penis og forvokste bryster. Ikke glem det! ← Hah, ord jeg ikke forstår kan ikke skade meg, tenk!! Endret 3. oktober 2006 av Yme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå