MiniMjau Skrevet 3. oktober 2006 #41 Skrevet 3. oktober 2006 Han likte... bollemusa di! ← Det er vel "Han likte ....boooobsa dine" de sier?
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #42 Skrevet 3. oktober 2006 å..jeg tenkte t det var det at han hadde 7 eeven boller hjemme hosseg jeg..å at de er så gode at venninna også ville ha!
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #43 Skrevet 3. oktober 2006 Det er vel "Han likte ....boooobsa dine" de sier? ← Jeg tror det er "Bollemusa" de sier. Nå hører jo alle disse reklamene forskjellig også. Jeg klarer bare ikke å skjønne hva det har med 7/11 å gjøre.
Gjest Sesi Skrevet 3. oktober 2006 #44 Skrevet 3. oktober 2006 Reklamen er jo helt tåpelig. ← Signerer!!!
tuji Skrevet 3. oktober 2006 #45 Skrevet 3. oktober 2006 For en skitharry reklame! Jeg har heller ikke skjønt den, og egentlig skjønner jeg fremdeles ikke hva de vil frem til, for man får jo ikke lyst på boller av slikt! Tvert imot, faktisk, jeg kommer til å la være å handle på 7-11 bare på trass.
MiniMjau Skrevet 3. oktober 2006 #46 Skrevet 3. oktober 2006 men denne tråden viser jo at de har fått oppmerksomhet. Men om jeg går på 7-11 noe mer enn før, tviler jeg på. Deli de Luca har de beste kakene uansett.
Gjest beekeeper Skrevet 3. oktober 2006 #47 Skrevet 3. oktober 2006 å..jeg tenkte t det var det at han hadde 7 eeven boller hjemme hosseg jeg..å at de er så gode at venninna også ville ha! ←
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 3. oktober 2006 #48 Skrevet 3. oktober 2006 Det er vel "Han likte ....boooobsa dine" de sier? ← Nope. Det er definitivt bollemusa. Rimer med bollene også
Gjest Ylva Virvla Skrevet 3. oktober 2006 #49 Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Hva? Det er "boobsa" de sier! Får være måte på perversiteter i reklamen. Endret 3. oktober 2006 av Ylva Virvla
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 4. oktober 2006 #51 Skrevet 4. oktober 2006 Hva? Det er "boobsa" de sier! Får være måte på perversiteter i reklamen. ← Det er nettopp måte på det ikke er. Derfor synes jeg reklamene er altfor drøye til å vise på tidlig ettermiddag. I forrige så snakka de jo om å knjulle banjditta...
Cymbidium Skrevet 5. oktober 2006 #52 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg skjønner verken den reklamen eller den forrige 7-11 hadde. "Jeg pule ikke en banditt" sa de på den forrige og noe om "hvordan sier du at du er skitten på afrikansk" eller noe sånt. De snakker så utydelig også så jeg får ikke med meg hva de sier! De reklamene der er ment til hormonfylte fjortiser! ← Tror de sier "si noe skittent til meg på amerikansk" eller noe sånt Men den siste reklamen er ganske merkelig.. ikke god å forstå seg på.. Men det er vel akkurat det de vil med reklamen, få folk til å snakke om den. Men får man nå lyst på rosinboller egentlig?? ← "Si noe skittent til meg på amerikansk... knullj mæ din banditt..." Den er så dum at jeg rett og slett ikke kan få sagt hvor dum. Ikke får jeg lyst på rosinboller heller. Får mer lyst til å boikotte 7-11...
Gjest femme Skrevet 5. oktober 2006 #53 Skrevet 5. oktober 2006 Akk! Tåpelig reklame ja. Tenkte først på bollemus vi også, men det er jo så opplagt og uhipt/for gammeldags at det må være glatte b*ller man henviser til. Men de tenker nok at sex selger, eller kanskje 7-11 har tenkt å begynne med sexsalg? Vanskelig å vite hva de reklamerer for egentlig. Hvis det liksom skal være kule, gærne, frigjorte jenter i dag så lick my ass (faen, det er jo ikke en fornærmelse lenger). Har akkurat sett på Oprah etter at Pink og "Stupid Girls" har vært tema, og begynner å tenke at denne reklamen asser egentlig veldig godt det tema. Og hveteboller fikk jeg ikke mer lyst på, dritkult når du ser ungene slikke på bollen før de spiser den . ← Faen, snakk om å mista lysta på boller. Se barn slikke bollen (de gjør slik dama på tv gjorde det) når man vet hun slikket med tanke på å slikke en balle!
Krista83 Skrevet 5. oktober 2006 #54 Skrevet 5. oktober 2006 å..jeg tenkte t det var det at han hadde 7 eeven boller hjemme hosseg jeg..å at de er så gode at venninna også ville ha! ← Kanskje greit å fortelle dette til ungene da... Så får de som klarer å ta teigninga bare gjøre det. Satt hjemme og ante ingen uråd da denne reklamen dukket opp på skjermen første gang. Må si haka datt noen hakk....
Gjest Catwoman Skrevet 5. oktober 2006 #55 Skrevet 5. oktober 2006 Det er vel "Han likte ....boooobsa dine" de sier? ← Jeg synes også det høres ut som det er det hun sier... har sett reklamen mange ganger og kan ikke skjønne at de sier bollemusa.. :klø:
Gjest lurven Skrevet 5. oktober 2006 #56 Skrevet 5. oktober 2006 tror han hadde kjønnsvorter, siden det er rosinbolle liksom
Gjest Ylva Virvla Skrevet 5. oktober 2006 #57 Skrevet 5. oktober 2006 Det er nettopp måte på det ikke er. Derfor synes jeg reklamene er altfor drøye til å vise på tidlig ettermiddag. I forrige så snakka de jo om å knjulle banjditta... ← Jeg hører "boobsa" fortsatt. :-D Nok en problemstilling.
mysan Skrevet 5. oktober 2006 #58 Skrevet 5. oktober 2006 Det er vel "Han likte ....boooobsa dine" de sier? ← Hun sier boooobsa- uten tvil. Akkurat det er jeg ikke i tvil om.. å..jeg tenkte t det var det at han hadde 7 eeven boller hjemme hosseg jeg..å at de er så gode at venninna også ville ha! ← DET hadde i hvert fall gitt litt logikk. Denne reklamen er så teit at jeg skjønner ikke at de har giddi å betale reklamebyrået for jobben en gang.
Gjest Tanita Skrevet 5. oktober 2006 #59 Skrevet 5. oktober 2006 tror han hadde kjønnsvorter, siden det er rosinbolle liksom ← Lurer på hvordan neste reklame blir...
Drua Skrevet 6. oktober 2006 #60 Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Jeg hører "bollemusa di"... og tror på kjønnsvorteteorien Her kan dere se den igjen og igjen: http://www.7-eleven.no/7Eleven/Forside/Reklamefilm/Film2 Men altså, hun sier bollemus, bare at hun sier det veldig fort. Endret 6. oktober 2006 av Drua
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå