Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei.

Er det noen som har sett den?  Er den noe bra? Jeg er interessert i temaet filmen tar opp,  men er den verdt å se?

"En ubehagelig sannhet"

Absolutt verdt å se, selv om man bør se på den med et kritisk blikk.

Skrevet

Så den for en stund siden (filmfestival), svært bra, og tankevekkende.

Skrevet

Ja, så den for litt over 1 uke siden. Veldig bra film. Tankevekkende og skremmende. Jeg er ikke ukjent med disse faktaene, jeg jobber tross alt mye med det her, men til og med jeg begynte nesten å gråte av denne ubehagelige sannheten. For den er ubehagelig, det er ihvertfall sikkert!

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Takk for alle svar. Jeg har bestemt meg for å se den nå!

Ble litt nyskjerrig, Yvonne, hva jobber du med? Du må ikke svare hvis du ikke vil :)

Skrevet

Jeg er aktiv i en politisk ungdomsorganisasjon som er veldig opptatt av dette her. Måtte jo se filmen når jeg ble oppfordret til det. Så det er ikke en jobb, i den forstand at den er betalt, men det er en jobb i den forstand at jeg bruker omtrent all fritiden min på det. :)

Skrevet

Svært interessant film!

Håper skoleklasser sendes til kino for å se denne.

Skrevet
Absolutt verdt å se, selv om man bør se på den med et kritisk blikk.

Man bør se den.

Og selv om man ser den med kritisk blikk er det faktisk ikke så mye av de tingene som sies på filmen som er feil/overdrevet - og DET i seg selv er en svært ubehagelig sannhet

(tips: prøv å søke på "reviews" og "An Inconvenient Truth")

Skrevet (endret)
Man bør se den.

Og selv om man ser den med kritisk blikk er det faktisk ikke så mye av de tingene som sies på filmen som er feil/overdrevet - og DET i seg selv er en svært ubehagelig sannhet

(tips: prøv å søke på "reviews" og "An Inconvenient Truth")

Ja, det er vel det som er mest skremmende med hele filmen. Nettopp det at den er basert på så mye fakta. Han står jo bare og presenterer fakta. Man kan liksom ikke komme unna det. Og der han trekker fram ulike teorier støtter han seg også på fakta. Så jeg er helt enig - alle bør se den!

Endret av yvonne
  • 3 måneder senere...
Gjest Harmony
Skrevet

Her jeg bor er det mange skoleklasser som har blitt sendt på kino for å se den. :) Rystende film! Å veldig veldig bra laget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...