Labomba_83 Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 (endret) Lurer litt på hva folk synes er "ok" og værst i forbindelse med utroskap? På en skala fra 1 til 10 (10 er værst). 1 = grensen på utroskap 10 = Værste svik en partner kan gjøre. Navngi hva du ville plassert på 1 og 10 Endret 29. september 2006 av Labomba_83
måvite Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 1 måtte være å skjule en kvinnelig "bekjent" for meg. 10 ha sex med en annen mer en en gang!
Labomba_83 Skrevet 29. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2006 1 - Beføling av erogene soner 10 - Denne plassen er delt mellom oralsex (partneren min utfører oralsex) eller at han går å får seg noe jeg ikke vil gi han (i dette tilfellet analsex)
Kayli Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Nulltoleranse på dette området, MEN tåler en klem og et kyss på kinnet
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 Nulltoleranse på dette området, MEN tåler en klem og et kyss på kinnet ← Marerittet er hvis partner hadde et forhold til en god kamerat av meg. Da mister man jo begge. Ville blitt mest skuffet over kameraten. Bortsett fra det er jeg nokså tolerant. Klining med en annen gjør ikke så mye, ONS kan også aksepteres, under tvil. Men jeg er samboer med 2 barn, det skal veldig mye til før jeg bryter opp familien, synd på ungene vet du. Hvis partner f.eks hadde vært på julebord, blitt dritings og gjort noe dumt, hadde jeg antakelig tilgitt det. Folk gjør dumme ting hele tiden.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 Omtrentlig inndeling: 1. Klapp og klem. Det er jeg ikke sikker på jeg hadde reagert på en gang. 3-4. Kyssing 4-5. Klining 9: Oral og Analsex 10. Vaginalsex og forhold skjult over tid. Alt over 8 hadde vært grunn til at jeg alvorlig hadde vurdert forholdet, 10 og jeg hadde sannsynligvis forlatt han.
Gjest Gjest_anne_* Skrevet 1. oktober 2006 #7 Skrevet 1. oktober 2006 Enig med siste her!! Men i bunn og grunn er det jo opp til hvert par. Hvert par må selv definere hvor grensen går. For utroskap er jo egentlig noe man gjør bak partnerens rygg. Så, er man enig i at klining er greit, vil det ikke være utroskap. Har man derimot pratet om det og blitt enig om at det ikke er greit, er det utroskap. Og da er alt nesten like ille. Det er å bryte ens tillit mener jeg.
Gjest Rilokiley Skrevet 1. oktober 2006 #8 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg har også nulltoleranse på dette her. Å skjule en kvinnelig bekjent for meg er laveste grad hos meg... Klining, tafsing, dating, sex osv... er like ille i mine øyne. Hadde gjort det slutt uansett. Utroskap er jeg veldig følsom for. Det er så ufattelig egoistisk og korttenkt at jeg..... .... vet ikke hva jeg skal si engang
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2007 #9 Skrevet 10. august 2007 Hadde gjort det slutt uansett. Utroskap er jeg veldig følsom for. Det er så ufattelig egoistisk og korttenkt at jeg..... .... vet ikke hva jeg skal si engang Hadde ikke godtatt noe seksuelt! Kyss på kinnet og klem er greit Ja jeg vet det er gammle emner, fortsatt like aktuelt
(-:Domino:-) Skrevet 10. august 2007 #10 Skrevet 10. august 2007 1. Fysisk utroskap hvor tankene er hos en annen. 10. Ha et forhold til en annen over lengre tid.
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2007 #11 Skrevet 10. august 2007 1. Fysisk utroskap hvor tankene er hos en annen. 10. Ha et forhold til en annen over lengre tid. Mener du da seksuelt forhold? Flørte forhold er jo like ille syns nå jeg
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2007 #12 Skrevet 10. august 2007 Lurer på hva du tenkte når du stilte spørsmålet! Hva som er verst med utroskap? Vel ; UTROSKAP! Skal vi finne trøst i en gradering av utroskapet? Hva er mer akseptabelt for deg; suging med truttmunn eller med innsnerpete lepper? Gud , du må være noe av det minst intelligente mennesket jeg har vært borti!
(-:Domino:-) Skrevet 10. august 2007 #13 Skrevet 10. august 2007 Mener du da seksuelt forhold? Flørte forhold er jo like ille syns nå jeg Seksuelt forhold, ja.
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2007 #14 Skrevet 10. august 2007 Lurer på hva du tenkte når du stilte spørsmålet! Hva som er verst med utroskap? Vel ; UTROSKAP! Skal vi finne trøst i en gradering av utroskapet? Hva er mer akseptabelt for deg; suging med truttmunn eller med innsnerpete lepper? Gud , du må være noe av det minst intelligente mennesket jeg har vært borti! Heldigvis har du ikke vært borti meg! Hvis du hadde gidda og følge med så hadde du sett at jeg tok opp en gammel tråd. Det er jo fortsatt veldig aktuelt, noen mener utroskap er og si hei til en jente/gutt, noen mener at klining + er greit.
Hedda-78 Skrevet 10. august 2007 #15 Skrevet 10. august 2007 Utroskap er jo å gjøre noe bak ryggen på partneren, som partneren ikke liker. Uavhengig av hva det er, hvor stor grad av fysisk kontakt det er. Vanskelig å gradere egentlig. Jeg hadde ikke likt at mannen min gikk ut (på restaurant e.l.) sammen med en annen dame uten å fortelle det til meg først. Selv om de ikke klemte engang. Hadde han fortalt det først, hadde det vært greit. Poenget er intensjonen eller hans følelser rundt møtet. Å gå på restaurant med en dame kan enten være en date (ikke greit) eller bare vennskap (greit), selv om utad kan det se helt likt ut. Huff, det var skikkelig dårlig forklart. Jeg prøver å si at det i utgangpunktet er helt i orden å gå på restaurant med en dame, men ikke dersom han ser på det som en date/flørt. Det værste han kan gjøre? Leve et dobbeltliv med to familer og barn på begge sider i årevis. Da nytter det ikke med et "Jammen jeg mente det ikke!!"...
Gjest Fliss Skrevet 10. august 2007 #16 Skrevet 10. august 2007 For meg hadde det vært et stort svik om jeg visste det hadde vært følelser i bildet .. Men etter hva jeg har lest så er det helst kvinner som er utro som følge av forelskelser .. For de fleste menn så går det på det rent seksuelle ..
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2007 #17 Skrevet 10. august 2007 Utroskap er jo å gjøre noe bak ryggen på partneren, som Det værste han kan gjøre? Leve et dobbeltliv med to familer og barn på begge sider i årevis. Da nytter det ikke med et "Jammen jeg mente det ikke!!"... Men det er jo rett og slett sykt! jeg mener rett og slett sex ting. Hva er greit?
Altena Skrevet 10. august 2007 #18 Skrevet 10. august 2007 (endret) Omtrentlig inndeling: 1. Klapp og klem. Det er jeg ikke sikker på jeg hadde reagert på en gang. 3-4. Kyssing 4-5. Klining 9: Oral og Analsex 10. Vaginalsex og forhold skjult over tid. Alt over 8 hadde vært grunn til at jeg alvorlig hadde vurdert forholdet, 10 og jeg hadde sannsynligvis forlatt han. Er for det meste enig her. Eneste forskjellen er at jeg ville ha byttet ut "klapp og klem" på 1 med voldsom og intens flørting(uten at noe mer skjer der og da). Oral- og analsex ville jeg lagt sammen med vaginalsex(på 10) og jeg ville lagt til et veldig intenst vennskapsforhold(nærmest mer enn han har med meg) på 6 eller 7. Alt over 7 ville vel vært grunn for meg til å vurdere å pakke sakene og gå. Endret 10. august 2007 av Altena
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2007 #19 Skrevet 11. august 2007 For meg hadde det vræt virkelig ille om partneren gav oralsex til en annen (i alle fall hvis ikke hun hadde gitt han først). Da gjør han noe for å glede den andre, og ikke bare i et tankeløst øyeblikk (eller minutt) pleie egen kåtskap (ved sex). Da blir det gjennomtenkt. Det ville blitt vanskelig å "tro" på en unskyldning etterpå om "det bare skjedde, jeg tenkte ikke. Angrer fryktelig" når partneren har vist at han "planlagte" å gi den andre nytelse uten å få noe igjen. Om noe skulle slått dette ville det vert et forhold på si (som sikkert også ville innholdt oralsex).
Ce'Nedra Skrevet 11. august 2007 #20 Skrevet 11. august 2007 Jeg har i grunnen de samme meningene som Nigo-san her, så da utbroderer jeg ikke noe mer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå