Gå til innhold

Badekåpe til gutt/mann

Anbefalte innlegg

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe badekåpe til broren min som har bursdag snart (han blir 19), men finner nesten ingen! Noen som vet hvor man kan få tak i slikt? Enten på nett eller i butikk. Gjerne i Bergensregionen, men ikke et must :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg og på! Bor i Stavanger....

Gjest Frk. Grønn
Skrevet (endret)

Har funnet på Ellos.no og Sparkjop.no, men de er ikke helt sånn som jeg hadde tenkt til han. Men kanskje du liker de, Rosenrød?

Morgenkåpe hos Ellos

Morgenkåpe hos Sparkjøp

Fant også denne hos LaRedoute, men den er heller ikke det jeg er ute etter.. Kresen? Neeeei.. :ler:

Endret av StineMa
Skrevet

Mnej, jeg vet ikke helt hva jeg er ute etter jeg.... Vet bare at min kjære ønsker seg en til 28årsdagen, gjerne med hette? Tenkte jeg måtte ta en tur på H&M eller evnt en litt dyrere butikk...

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Jeg var på H&M i dag, men fant ikke en eneste en.. Kanskje jeg som ikke så godt nok :forvirret:

Skrevet

HM har badekåper til kvinner og menn i julesesongen, ikke ellers i året.

Skrevet

Jeg kjøpte til samboeren min på Steen & Strøm, men de er ikke akkurat HM pris da.

De har ofte på litt "finere" herreforretninger, eller hjem/tekstilbutikker som Poulsson og steder hvor de selger Lexington og lignende.

Jeg har inntrykk av at kjedene bare tar inn morgenkåper før jul.

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

H&M pris er ikke et must. Får gå en runde i byen på mandag :)

Takk for hjelpen, Zest!

Skrevet

Jeg kjøpte en fin til min kjære på Gant. Sjekk om det er Gant-butikker i deres område. Hvis de ikke har det i sin butikk, så kan de kanskje bestille. Kostet ca 1300 kr, men veldig tykk bomullsfroté.

Du kan også sjekke innom typiske herre-forretninger, mulig de har, eller kan gi deg tips. Ikke Dressmann (faktisk mulig de også har), men mer av typen Follestad eller Ferner Jacobsen, hvis de har butikker i Bergen / Stavanger.

Catzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...