Gå til innhold

Lykkeringene.no - designe egne gifteringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tidligere vært inne på lykkeringene.no (til Mestergull, trykk på reklame nederst til venstre på siden) for å designe egne gifteringer (kjempegod idé, forresten! :Nikke: ), men hadde ikke tid til å skrive ut eller lagre noe. NÅ har jeg tid! Men når jeg åpner vinduet nå får jeg ikke opp hele vinduet... :klø: Altså, ruten er mindre enn skjermen, men det er ikke mulig å gjøre den større hverken vha ruten øverst til høyre i rammen eller ved å dra den utover. Det går heller ikke an å rulle nedover/bortover siden, ergo får jeg ikke sett/fyllt inn alt på siden.

KJEMPEFRUSTRERENDE!!! :sur::frustrert::murvegg:

Noen som har vært borti dette før og vet hva jeg evt. kan gjøre? Pliiiiis! :smilorange::smilbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå inn på kontrollpanelet og få mindre oppløsning, så logger du deg på webadressen igjen, å så vips så får du hele bildet opp igjen ;)

Skrevet

Takk for svar - men det hjalp ikke... :sur:

Andre forslag? Prettypliiis! :sjenert:

Skrevet

Hva med å prøve en annen nettleser?

I Mozilla blir siden hos meg også kuttet slik at jeg ikke får med alt på høyre side, men i Explore fungerer det fint :)

Fin side forresten. Dette må sjekkes ut og huskes til den en gang kan bli aktuelt :)

Skrevet

skjermoppløsning:1024x768pixler hjalp på min pc, er det eneste jeg kan komme på, men vet det er en til side som selger samme ringene, skal sjekke litt på adressen der ;)

Skrevet
Hva med å prøve en annen nettleser?

I Mozilla blir siden hos meg også kuttet slik at jeg ikke får med alt på høyre side, men i Explore fungerer det fint :)

Fin side forresten. Dette må sjekkes ut og huskes til den en gang kan bli aktuelt :)

Jippi! Det funket!!! :hoppe:

Byttet fra Firefox til Explorer og da gikk alt som smurt :mrgreen:

Takker og bukker, Titta, tuuuusen takk! :bukke: :smilyblomst:

Nå skal jeg designe gifteringer! :danse::hoppe:

Skrevet
skjermoppløsning:1024x768pixler hjalp på min pc, er det eneste jeg kan komme på, men vet det er en til side som selger samme ringene, skal sjekke litt på adressen der  ;)

He, he, da jeg byttet på min ble alt veldig rart :ler:

Men tar gjerne imot en adresse til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...