Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Jeg har tidligere vært inne på lykkeringene.no (til Mestergull, trykk på reklame nederst til venstre på siden) for å designe egne gifteringer (kjempegod idé, forresten! ), men hadde ikke tid til å skrive ut eller lagre noe. NÅ har jeg tid! Men når jeg åpner vinduet nå får jeg ikke opp hele vinduet... :klø: Altså, ruten er mindre enn skjermen, men det er ikke mulig å gjøre den større hverken vha ruten øverst til høyre i rammen eller ved å dra den utover. Det går heller ikke an å rulle nedover/bortover siden, ergo får jeg ikke sett/fyllt inn alt på siden. KJEMPEFRUSTRERENDE!!! Noen som har vært borti dette før og vet hva jeg evt. kan gjøre? Pliiiiis!
helludu Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Gå inn på kontrollpanelet og få mindre oppløsning, så logger du deg på webadressen igjen, å så vips så får du hele bildet opp igjen
Apple- Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Takk for svar - men det hjalp ikke... Andre forslag? Prettypliiis!
Gjest gjest1 Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 Hva med å prøve en annen nettleser? I Mozilla blir siden hos meg også kuttet slik at jeg ikke får med alt på høyre side, men i Explore fungerer det fint Fin side forresten. Dette må sjekkes ut og huskes til den en gang kan bli aktuelt
helludu Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 skjermoppløsning:1024x768pixler hjalp på min pc, er det eneste jeg kan komme på, men vet det er en til side som selger samme ringene, skal sjekke litt på adressen der
Apple- Skrevet 29. september 2006 #7 Skrevet 29. september 2006 Hva med å prøve en annen nettleser? I Mozilla blir siden hos meg også kuttet slik at jeg ikke får med alt på høyre side, men i Explore fungerer det fint Fin side forresten. Dette må sjekkes ut og huskes til den en gang kan bli aktuelt ← Jippi! Det funket!!! Byttet fra Firefox til Explorer og da gikk alt som smurt Takker og bukker, Titta, tuuuusen takk! :bukke: Nå skal jeg designe gifteringer!
Apple- Skrevet 29. september 2006 #8 Skrevet 29. september 2006 skjermoppløsning:1024x768pixler hjalp på min pc, er det eneste jeg kan komme på, men vet det er en til side som selger samme ringene, skal sjekke litt på adressen der ← He, he, da jeg byttet på min ble alt veldig rart Men tar gjerne imot en adresse til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå