Gjest Cosmic Girl Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Prøvde akkurat å kjøpe noen filmer, men fikk beskjed om at de kun kan levere til UK adresser. Er det noen som har hatt problemer med det samme, eller vet hva som har skjedd?
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Prøvde akkurat å kjøpe noen filmer, men fikk beskjed om at de kun kan levere til UK adresser. Er det noen som har hatt problemer med det samme, eller vet hva som har skjedd? ← Heihei! Mange som har dette problemet denne uka, heldigvis er det ikke så ille. Det er bare nytt av denne uka at man må klikke på Euro-tegnet til venstre før man handler. Da vil alle priser være oppgitt i Euro, og man kan fritt bestille til Norge.
Gjest Cosmic Girl Skrevet 30. september 2006 #3 Skrevet 30. september 2006 Så flott! Tusen takk for hjelpen
Gjest gjest1 Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Det følger dessverre til at mange ting har blitt dyrere for oss, og ting som før lå rett under 200 kr grensa har nå kommet over. Mange ting har vi ikke lov til å bestille hvis vi ikke har engelsk adresse. Lurer på om det er for å kompensere mot portoen som såkalt er gratis..... Jeg pleide å kjøpe mye hos play, i likhet med svært mange andre fra Norge. Jeg vet at mange har skrevet e-poster til play for å klage, jeg boikotter dem så lenge og prøver ut andre nettsjapper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå