Gå til innhold

Meg og Jack White er jo ikke søsken likevel?

Anbefalte innlegg

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Hohoi da trenger jeg ikke føle meg kvalm for å ønske å ha meg med dem samtidig, de er så trynepene at jeg spyr :kvalm: :D

Ja, og bra mjusik tu

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt at de har vært gift? Men det gikk mange rykter om de for noen år siden, så jeg vet ikke. Hvilke kilder har du, nisse?

Skrevet

Høhø :) Nei, det er de Whte Stripes, de har også en video med Kate Moss som gjør meg lesbisk nesten. Hun er nydelig der!

Skrevet
Jeg har hørt at de har vært gift? Men det gikk mange rykter om de for noen år siden, så jeg vet ikke. Hvilke kilder har du, nisse?

Pikkipedia! :) Jeg surfet rundt for å se mer på disse pene folk, og da sto dette:

"Before Meg was a drummer, she was a bartender at Memphis Smoke, a Detroit-area bar. It has been said that bourbon is her favorite drink.[citation needed] Despite band assertions to the contrary, Meg and fellow bandmate, Jack, are not siblings. Meg met John Gillis in 1994 [1] and they were married on September 21, 1996. In a characteristically unorthodox fashion, Jack took her last name.[2]"

Noen av de få som ikke bruker sex og kropp og slikt for å framheve musikken sin, og her sitter jeg og sikler :wow: Ironiske greier det her!

Skrevet

Så de har vært gift, ja! Er enig i at det er pene mennesker. Liker litt sånne småmystiske, lett selvopptatte posører :)

Og stemmen til Jack er supersexy.

Skrevet

Jaaa, ikke vel :D Jeg har sittet og hørt på i hele dag :) Husker jeg falt for dem for noen år siden pga denne, men glemte de vekk noen år :(

http://www.rathergood.com/punk_kittens/

men så ble jeg minnet på dem av the simpsons igjen av alle ting :)

Jack White er styggpen, og det er bedre enn pen i mine øyne! De er spesialpene og jeg tror jeg ble forelska i dag :rodme:

Skrevet
Det gjorde jeg og  :sjenert:  :ler:

Præhæhæ! Hadde jeg vært søstra til han Jack hadde jeg vært dritkvalm siden jeg ønsker å inngå seksjel interkårs med han! :overrasket:

Skrevet

Spesialpen; genialt ord!

Jeg elsker musikken, og Get Behind Me Satan er den absolutt beste platen. Organisk, ekte, rått og skjørt. Du kan nesten kjenne svetten og pusten fra Jack..

Skrevet

Åh slafs! Hold kjeften du'a, jeg er i midlertidig sølibat til i morra :ler:

Og for en vakker tittel! Vil han ha bøttsex med satan? Blue Orchid er nam, samme med Just don't know what to do with myself :sikle: og last button to button er jo geniale :Hehe: Her sitter jeg jo bare og ramser opp de mest kjente da, men de liker jeg best fortsatt. Og taketaketake wuhey!

Seee her :D nam

sett bortifra sputnikskjorta til jack >:--D

Skrevet

Men herregud da jeg har vært begravs bort fra all musikk de siste årene og henger etter :hakeslepp: Poenget er at nå kan jeg tenke det jeg tenker med god samvittighet høhøhøhæhææhæ!

Skrevet

Hehe, gammelt nytt ja. Men husker jeg også ble overraska når jeg også fant ut. For før jeg fikk vite de var "søsken" så trodde jeg nemlig de var et par.

Men nå som du vet, kan du jo fantasere videre med god samvittighet! Deilige er de begge to og musikken er enda mer nam.

Skrevet

Men jeg følger ikke med på mtvnews eller E! eller noe som kunne gitt meg denne info :ler: Bær over med meg! Musikken er mest nam ja, trynefaktor er bare en bonus ;D

Skrevet
Jeg leste visst Meg som meg:flau:

Jeg også, så begynte å lure :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...