lille__lulu Skrevet 29. september 2006 #1 Del Skrevet 29. september 2006 Lurer på å ta en tur til Thailand.. Problemet er at jeg er student så kjempegod råd har jeg selvfølgelig ikke. Spørsmålet mitt er derfor: Hvor mye må jeg belage meg på å betale (hotellstandard har ingenting å si) for en ukes chartertur? Hvor mye betalte dere som har vært der??? Og når bør man reise forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 1. oktober 2006 #2 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg var i Thailand flere ganger som student. Det ble billigst hvis jeg reiste med rutefly og fant billig bosted når jeg kom ned. Da jeg reiste var Aeroflot billigst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #3 Del Skrevet 2. oktober 2006 Vil abslutt anbefale å kjøpe kun fly (ikke charter) til Thailand.. Både pga pris og opplevelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #4 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg vil så gjerne til thailand selv. Men, syns det hele er litt vanskelig. Kanskje fordi at jeg er litt sånn at jeg vil ha alt så "trygt". Vite hvordan jeg kommer meg til hotellet, hvilket hotell etc. Men, ser jo at det vil bli dyrt med charter reiser. Kan noen anbefale spesielle steder i thailand? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…