lille__lulu Skrevet 29. september 2006 #1 Del Skrevet 29. september 2006 Lurer på å ta en tur til Thailand.. Problemet er at jeg er student så kjempegod råd har jeg selvfølgelig ikke. Spørsmålet mitt er derfor: Hvor mye må jeg belage meg på å betale (hotellstandard har ingenting å si) for en ukes chartertur? Hvor mye betalte dere som har vært der??? Og når bør man reise forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 1. oktober 2006 #2 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg var i Thailand flere ganger som student. Det ble billigst hvis jeg reiste med rutefly og fant billig bosted når jeg kom ned. Da jeg reiste var Aeroflot billigst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #3 Del Skrevet 2. oktober 2006 Vil abslutt anbefale å kjøpe kun fly (ikke charter) til Thailand.. Både pga pris og opplevelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #4 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg vil så gjerne til thailand selv. Men, syns det hele er litt vanskelig. Kanskje fordi at jeg er litt sånn at jeg vil ha alt så "trygt". Vite hvordan jeg kommer meg til hotellet, hvilket hotell etc. Men, ser jo at det vil bli dyrt med charter reiser. Kan noen anbefale spesielle steder i thailand? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maja_83 Skrevet 4. oktober 2006 #5 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg anbefaler deg også til å bare booke fly, thailand er et av de enkleste stedene man kan reise rundt i uten å forhåndsbooke alt. Er nesten tryggere å finne et hotell når du ankommer enn å stole på noe du ser på internett, for da kan du jo selv se om det er din smak eller ei. Om du beregner 100 kroner dagen i mat og drikke, så kan du også regne 100 kroner natta for hotell (og da får du god standard), så plusser du på lommepenger og ser hva budsjettet blir. Så om du skal reise 1 uke og er student så kommer du langt for pengene. Koh Samet, Koh Chang, Bangkok, Kao Sok (jungeltur) og Koh Tao er fine steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 6. oktober 2006 #6 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Lufthansa, kun fly tur retur, norsk hotellstandar er ca 150 kr natten. Engelsk hotellstandar er litt lavere, vi betalte 550 pr natt og var her: Hyatt Regency, Hua Hin, (se bilder) http://travel.yahoo.com/p-hotel-380276-hya...gency_hua_hin-i http://www.asiarooms.com/ er bra. Der kan gjester som har vært der allerede fortelle og gi terningkast til hoteller, og disse var meget korrekte! Endret 6. oktober 2006 av M.P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #7 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hva må man regne med at "billige" flybilletter kommer på da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #8 Del Skrevet 8. oktober 2006 Er harry, fattig og møkkete i Thailand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå