Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Dere som har møtt noen på internett, har dere slettet eller beholdt profilen? Hvorfor/hvorfor ikke slette?
Gjest meona Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Synes det kommer an på hvor mye man har møttes og hvordan retning forholdet er i ferd med og ta jeg Hadde nok sletta eller deaktivert en eventuell nettprofil etter å ha vært på fem-seks dat`er
Gjest meona Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Konkret svar på spm: slette fordi man har funnet noen man vil bli bedre kjent med Kanskje et lite signal om at man tar den nye relasjonen på alvor ?! Sånn tenker jeg iallfall.... Er jo bare å opprette en ny/aktivere profil om det ikke skulle bli ok?!
Pail Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Kommer an på hva/hvilken profil du har, det. Er det en profil du bruker til å finne deg en partner hadde jeg ville slettet meg, men dersom du bruker profilen til å holde kontakt med venner ect. hadde jeg ville beholde profilen min.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg ville slettet profilen. Helt klart. Hvorfor skal man beholde den når man har møtt noen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå