Gjest Gjesta Skrevet 1. oktober 2006 #82 Skrevet 1. oktober 2006 (endret) jeg tror han var en flott mann med en fantastisk stemme. Veldig trist å lese. Endret 1. oktober 2006 av orakel
Gjest Aloha Skrevet 1. oktober 2006 #84 Skrevet 1. oktober 2006 Ufattelig trist når et liv ender så ungt.. sender varme tanker til hans familie og venner. Du vil bli savnet av mange, Jan Werner.
Gjest gjest1 Skrevet 1. oktober 2006 #85 Skrevet 1. oktober 2006 Dette er en stor tragedie. Tankene mine går først og fremst til hans nærmeste.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #86 Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Trist Han hadde en helt nydelig stemme og fremtoning. Endret 1. oktober 2006 av Mette
orakel Skrevet 1. oktober 2006 #88 Skrevet 1. oktober 2006 Tråden er av respekt til avdøde og hans etterlatte, ryddet for spekulasjoner. Reglene. Orakel - mod.
Tule Skrevet 3. oktober 2006 #89 Skrevet 3. oktober 2006 Hei Veldig trist, jeg skrev i den andre tråden og. Det er altid nifst når noen på ens egen alder går bort, jeg og han er akkurat like gamle. Jeg opplevde og miste en medelev på en skole en gang, jeg vet hvordan vennene hans må ha det nå , mine tanker går til dem, familien, Evelina og andre fans, og ja til Febe også som jeg glemte sist hun må ha det tungt nå. Jeg vil for altid huske stemmen og at han gjorde det stuerent og digge muskalschlagere. Jeg har altid likt den musikken, har ikke hat et like nert forhold til alt han gjorde, men mye av repertualet likte jeg. Mest vil jeg nok huske stilen utstrålingen og karakteren, reagerte litt på at de kalte han pompøs i vg, jeg syns han var jordnær og "æillmindelig" i vesenet. Hvil i fred hilsen
Minien Skrevet 5. oktober 2006 #91 Skrevet 5. oktober 2006 Forget all the tears and sorrow, I´ll show you the world tomorrow I´ll be where you are right now but I made it through somehow I´ll tell you a different story, we´re lost without hope and glory You´ll see tomorrow here with me Klarer ikke høre denne sangen lenger uten å gråte. Du får aldri oppleve morgendagen, Werner...håper du har det bra der du er nå, og at du titter ned på oss og ser hvor mange som er lei seg for at du er borte. Du vil ikke bli glemt. Musikken og den fantastiske stemmen din vil være med oss, og du vil alltid leve i våre hjerter.
tigerjenta87 Skrevet 17. desember 2006 #92 Skrevet 17. desember 2006 vet det er lenge siden han døde. men for dem som ikke fikk det med seg så fikk Tommy og Bettan vite det før showet med, jeg tror ikke det gikk opp for dem før etter showet. Jeg savner han jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå