Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker fra i fjor at musikken var helt grusom. De sang surt og har ikke spesielt pene stemmer og det var rett og slett ikke noe særlig å høre på i det hele tatt.

Er det samme musikerne som er med i år??! Nå nettopp sang de en eller annen Britney-sang, og det skrek i ørene mine...

Er det bare jeg som er veldig kresen på musikk eller hører dere også dette??! Fatter ikke at et såpass profilert program bruker bedre musikere - eller ihvertfall sangere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt enig, det er helt grusomt å høre på det bandet :forvirret:

Skrevet

Synes ikke den mannlige vokalisten er så ille. Men dama derimot... Grøss og gru.

Skrevet
:overrasket: Jøss. Fryktelig dårlig, ja. Rart i grunnen, antar at det er stor rift om et slikt oppdrag, og gode sangere er det da mange av.
Skrevet

Synes de synger fælt begge to. Finnes det virkelig ikke bedre sangere enn dette? :riste:

Skrevet

Å fy faen, det er så grusomt å høre på! "Hero" som de "synger" nå er noe av det sureste katzenjammeret jeg har hørt på lenge...

Synd, for programkonseptet er egentlig ganske kult...

Skrevet

Forferdelig og hjerteskjærende surt. Jeg har hørt bedre band spille til dans på lokalet.

Det er helt utrolig at Tv2 velger å bruke slike musikere i et så populært og profilert program.

Skrevet

Skulle akkurat inn for å skrive et innlegg om det selv- de synger grusomt!! :sur: Kjempefalskt til tider også kommer de ikke opp på de høye tonene..

Huff og huff...

Skrevet

Uff... den de synger nå er også helt for j*vlig. Sugababes-sangen...

Skrevet

Jeg synes dama er verst og er også overrasket over valg av musikere..

Skrevet

Jeg syntes de var hakket dårligere i fjor. Den mannlige sangeren denne sesongen virker ganske bra i år, men som dere skriver: Synes ikke dama imponerer.... Kanskje det er noe med produksjonen? At det høres bedre ut i studio enn på tv???

Vet dere hvem som synger? Det er da ikke de samme som i fjor?

Skrevet

Jo tror det er samme som i fjor. kjenner igjen dama iallefall... Bandet er iallefall like dårlig

Skrevet

Tror det er nye sangere i år. Syntes ikke hun hørtes ut som Julie Dahle Aagard, men jeg har ikke sjekket altså.

Synes sangerne er verre i år enn i fjor. Tragisch.

Skrevet

Var det ikke en ganske kjent mann som var med i fjor?

Skrevet

Jo, i fjor var det Heine Totland som var med. I år vet jeg ikke. Har ikke sjekket navnene. Skal sjekke det nå.

Skrevet

Sangerne er grusome ja, men det er jo helt utrolig at TV2 ikke fikser det med lydutstyret sitt. Slikt kan jo fikses på 1-2-3 i dag...

Skrevet

Finner ikke ut av det. Kanskje noen andre vet?

Skrevet

Jeg bare skjønner ikke at ikke et profilert program som dette ikke kan ha skikkelig musikk....

Synes heller ikke at bandet er så ille, men sangerne er grusomme. Ihvertfall hun.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...