Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Jeg hører stadig vekk om jenter som vil ha det røft og gutter som blir overrasket over det og ikke ønsker/klarer å stille opp på så røff sex som damene de har seg med vil ha. Jeg har sett flere tråder på kvinneguiden med dette som tema og nylig hørt om et par kompiser som hadde opplevd det samme med kjæreste/elskerinne. Tenke seg til at jeg for noen år siden ble latterligjort og stemplet som mannsgris på vorschpiel av 3 jenter for å si at jenter også kunne like å bli knullet skikkelig røft. Spørsmålet blir derfor hvor mange av guttene og jentene her som vil/ikke vil ha forskjellige typer røff sex. Kategoriene skal bare gi et grovt inntrykk av røffhetsnivå. Det er ikke sånn at jeg mener at ikke lugging kan være med i 1 eller at du må like playrape for å si du liker 3. Vil du ha: Nivå 1: smårøff sex som i hard knulling, han skifter stillinger etter eget ønske, er litt uforsiktig med henne osv. Nivå 2: enda hardere gjerne med litt skikkelig ris på rompa, lugging, slenging rundt om kring, mere ydmykelse. Nivå 3: Beinhardt, total dominans, hardest mulig ris på rompa, saftige ørefiker, skikkelig playrape. Hvor ofte vil du ha 1,2 eller 3? Eller vil du bare ha mykere sex?
Gjest Snuske Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Må nok svare Nivå 1 jeg. Nå vet ikke jeg hva du legger i ordet 'uforsiktig med henne', men fordi om jeg synest at røff sex er ok innimellom, så er ikke det ensbetydet med blåmerker og ømme ledd etc i etterkant av sex'n. For min del så kan røff sex også være å bli knullet hardt i forskjellige stillinger, at vi begge prøver å 'dominerer' hverandre om hva vi vil gjøre underveis og hva ordbruk som blir brukt
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Nivå 3, bortsett fra å bli slått i trynet. Men nr2 ble for hyggelig igjen :O
Labomba_83 Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 Tja, en plass mellom 1 og 2 Har aldri prøvd, men det er der fantasiene mine ligger Hvor ofte?? Har ikke peiling :D
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 Tja, en plass mellom 1 og 2 Har aldri prøvd, men det er der fantasiene mine ligger Hvor ofte?? Har ikke peiling :D ← Heisan Labomba - har du svingt pisken over typen din siden sist Skulle ønske du var min kjæreste, vi hadde fått det veldig hett sammen, jeg skjønner hva du er ute etter, og jeg ville levert de varene du er ute etter
Gjest Norwegian Blue Skrevet 29. september 2006 #7 Skrevet 29. september 2006 Jeg er nivå 1 samt en dusj litt mykere og litt av jeg har kontroll
Labomba_83 Skrevet 29. september 2006 #8 Skrevet 29. september 2006 Heisan Labomba - har du svingt pisken over typen din siden sist Skulle ønske du var min kjæreste, vi hadde fått det veldig hett sammen, jeg skjønner hva du er ute etter, og jeg ville levert de varene du er ute etter ← Siden sist? Du skjønner hva jeg er ute etter? Da kan du jo fortelle meg hva det er jeg er ute etter??
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #9 Skrevet 29. september 2006 Et sted mellom 2 og 3. Nærmere 2 enn 3 tror jeg. (Må legge til her at det er som krydder, og ikke som "hverdagssex" jeg kunne tenkt meg slikt )
Gjest LilSweetie Skrevet 29. september 2006 #10 Skrevet 29. september 2006 Jeg vil ikke uten videre si meg enig i kategoriene dine - det er mye annet som skal til for at røff sex skal være bra, mener jeg. Jeg kan f.eks like noen av tingene du nevner med den riktige personen, men med en annen ville det blitt så feil som det kunne bli. Jeg må beundre og respektere noen for å ha denne typen sex med dem, og i mine øyne må de også være veldig maskuline. Det er også andre aspekter som er minst like viktige - som den psykiske spenningen/dominansen. Når det er sagt, vil jeg svare 2 hvis jeg skal følge kategoriene dine
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #11 Skrevet 29. september 2006 Siden sist? Du skjønner hva jeg er ute etter? Da kan du jo fortelle meg hva det er jeg er ute etter?? ← Skal vi se... Kanskje meg med lær-utstyr, litt spanking, binde deg fast, bind for øynene dine, ta deg skikkelig i alle mulige stillinger, jeg bestemmer, du gjør som jeg sier Men ikke noe voldelig eller slemt, bare intenst og rått. Jeg vil jo at du skal ha det fint, selv om jeg skal ta deg.
Gjest Cornelia Skrevet 1. oktober 2006 #14 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg tenner ikke på lugging og slåing...for meg er det fullstendig unormalt. Jeg liker heller ikke ordet "k*******", det er skikkelig ufint. Går for nivå 1, og det er alltid uaktuelt med de to andre nivåene di beskriver. (Ja, jeg har en god del erfaring og er snart 30).
Gjest gjest1 Skrevet 1. oktober 2006 #15 Skrevet 1. oktober 2006 Tar alle 3 jeg. ← Og jeg som ikke svarte på denne tråden fordi jeg ikke visste hva jeg skulle velge! Smart du!
Gjest Rilokiley Skrevet 1. oktober 2006 #16 Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Nivå 1 Liker å bli knulla hardt, tvunget med makt (uten lugging og slåing og hard kloring), og bli bundet. Tenner ikke på ydmykelse, men blir ofte tent hvis han vil ha meg, og jeg sier nei, også fortsetter han å prøve med makt. Bryter meg intill veggen/ ned i sengen, tvinger av meg klærne, og tar på meg... selv om jeg ikke hadde lyst i utgangspunktet. Og han skjønner fort når dette passer deg og ikke, bare så det er sagt Hvor ofte? Alltid hvis jeg har drukket litt, ellers sånn 50/50.. når jeg ikke vil ha dette, vil jeg ha ren kose-jegelskerdegsex Endret 1. oktober 2006 av Rilokiley
Nelle Skrevet 1. oktober 2006 #17 Skrevet 1. oktober 2006 Skal vi se... Kanskje meg med lær-utstyr, litt spanking, binde deg fast, bind for øynene dine, ta deg skikkelig i alle mulige stillinger, jeg bestemmer, du gjør som jeg sier Men ikke noe voldelig eller slemt, bare intenst og rått. Jeg vil jo at du skal ha det fint, selv om jeg skal ta deg. ← Nå har jo Labomba allerede kjæreste, da - det har vel kommet ganske tydelig frem her på forumet, har det ikke?
Labomba_83 Skrevet 1. oktober 2006 #18 Skrevet 1. oktober 2006 Nå har jo Labomba allerede kjæreste, da - det har vel kommet ganske tydelig frem her på forumet, har det ikke? ←
Labomba_83 Skrevet 1. oktober 2006 #19 Skrevet 1. oktober 2006 Skal vi se... Kanskje meg med lær-utstyr, litt spanking, binde deg fast, bind for øynene dine, ta deg skikkelig i alle mulige stillinger, jeg bestemmer, du gjør som jeg sier Men ikke noe voldelig eller slemt, bare intenst og rått. Jeg vil jo at du skal ha det fint, selv om jeg skal ta deg. ← neeeh ikke heeelt korrekt...
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #20 Skrevet 1. oktober 2006 Nå har jo Labomba allerede kjæreste, da - det har vel kommet ganske tydelig frem her på forumet, har det ikke? ← Alle vet at Labomba har kjæreste. Men det går vel an å tøyse litt for det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå