Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 hva er forskjellen på vaginal og klitoral (? ) orgasme og hvordan kan du beskrive forskjellen? Er det normalt å ikke oppnå vaginal orgasme?? Hva er best synes dere?
Gjest snikkelora Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 hva er forskjellen på vaginal og klitoral (? ) orgasme og hvordan kan du beskrive forskjellen? Er det normalt å ikke oppnå vaginal orgasme?? Hva er best synes dere? ← Eh, regner med at vaginal orgasme er når man har samleie/blir stimulert vaginalt. Og klitoris orgasme er orgase som kommer ved stimulering av klitoris.. Opplever kunn vaginal orgasme jeg så jeg aner ikke hva som er best
måvite Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Jeg får begge typene og de er like deilige på hver sin måte. Klitorisorgasme klarer jeg kun å få på egen hånd for det krever en spesiell teknikk på meg for å få det til.... Vaginal orgasme får jeg under samleie og var jeg ikke klissvåt før så blir jeg det da
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Jeg opplever de slik: Vaginal - Hele kroppen får "prikking" og jeg vil bare komme mer og mer og mer, kjenner det helt ut i tæsene og. Får "elektrisk sjokk" (føles ut som det) på innsiden av hoftene, og mer kan jeg ikke forklare det som Klittorgasme - ka-SPRUT også gjør det bare vondt å komme nær meg selv etterpå, selv om jeg da kan komme ved den minste berøring. Men da blir det au-komming. Vet ikke hvilken som er favoritten egentlig. De er nam på sin forskjellige måte, men jeg føler meg mer "brukt og skitten" etter en klittorgasme hele kroppen min blir rar da.
mee mee Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 får bare klitoral jeg.. så vet ikke hva som er best..
Gjest Gjesta Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 Beskrivelsen til nisse passer faktisk utrolig godt til hvordan jeg opplever det og! Jeg vet ikke helt hva jeg foretrekker fordi begge er deilige, men jeg tror jeg blir mer matt og slapp etter en klitorisorgasme imens en vaginalorgasme gir meg lyst på mer. Men jeg velger jo ikke helt hvilken orgasme jeg skal få uansett - når jeg har sex med en fyr blir det oftest vaginalorgasme av naturlige grunner, imens når jeg har sex med høyrehånda mi så blir det klitorisorgasmen fordi jeg synes den er lettest å oppnå på egen hånd (uten leketøy og slikt).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå