Wonders Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Jeg kjøpte denne etter rosende ord her på forumet, og i det jeg stod å kjøpte den så jeg hvor stor selve børsten var! Jeg har små øyne, og de er ikke utstående, så når jeg skal apilere denne på vippene så søler jeg litt...på øverste øyelokk. Trodde jeg kunne bli vandt med denne type børste, men den er rett og slett for stor. Og nå, etter ca 2 måneders bruk, ja så er den tørr. Mascaraen legger seg under øyet som en svak mørk skygge, det er ikke lekkert. Den drysser ikke, den bare er tørr slik at jeg ikke kan bruke den uten å konstant skjekke meg i speilet, og må gni vekk det svarte, påføre nytt lite lag med conceler, til det gjenntar seg om noen timer. Denne mascaran skal jeg kaste dit pepper'n gror. Jeg pumper aldri børsten, for da kommer det luft inni beholderen , slik at mascaraen tørker raskere. Ett sånnt produkt skal vare ca 6 mnd, men 2 asså folkens , det er i korste laget. Denne passet meg virkelig dårlig og jeg går tilbake til Clinique sin, alltid strålende fornøyd.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Det var rart... Jeg er kjempefornøyd med min. Lett å påføre og sitter hele dagen. Ikke tørker den fort heller. Men dette viser vel bare hvor forskjellig mascaraen oppfører seg på forskjellige personer...
Gjest Cosmic Girl Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Jeg har brukt denne nå snart ett år, og går tilbake selv om jeg prøver andre mascaraer. Synes den er helt topp. Men så har jeg veldig lange og fine øyenvipper. Kanskje det hjelper?
Williams Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Har prøvd den, og er veldig fornøyd:) Men den blir litt tørr etter hvert..
Arwen Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 Jeg liker den veldig godt. Mascara er like individuelt som buksemodeller har jeg funnet ut. Mascara i 6 mnd? Var ikke det i det lengste laget. Tenker på bakterier.
nynne Skrevet 29. september 2006 #7 Skrevet 29. september 2006 jeg har slitt lenge med å finne en perfekt mascara til meg, nå har jeg funnet den; diorshow den legger seg pent på, fyldige vipper, henger godt på/drysser ikke/leger seg ikke i renner og den er lett å fjerne
Gjest gjesta Skrevet 29. september 2006 #8 Skrevet 29. september 2006 Maskara har en holdbarhetstid på 3 måneder, og jeg bruker opp mine på den tiden og jeg Diorshow er min favoritt. Jeg har hatt en dårlig opplevelse med den, og det var en gang jeg kjøpte en pakke med lipgloss og maskara. Da var maskaraen gammel, og jeg gikk og klagde, men hun dama i butikken sa den skulle være sånn.. Jeg vet jo hvordan en maskara skal være, ikke tykk og klumpete.. Så da slutta jeg å handle Diorshow der.. Men Diorshow er min absolutte favoritt
Gjest Gjesta Skrevet 29. september 2006 #9 Skrevet 29. september 2006 (endret) Var ikke det litt av greia med DiorShow Unlimited som nylig kom ut, at den har en mer anvendelig børste? Uansett, børsta på Unlimited er grei, men jeg synes maskaraen i seg selv er veldig lite å skryte av. Smitter av, trenger flere lag for å bli bra, og tørker sent. Endret 29. september 2006 av Pheps
Gjest Kitten Skrevet 30. september 2006 #10 Skrevet 30. september 2006 Jeg digget børsten og resultatet med en gang, men så drysset det av etterhvert... ganske fort og faktisk. Men gi meg hylsteret og børsten med en annen mascara oppi så er jeg i himmelen!
Gjest Kitten Skrevet 30. september 2006 #11 Skrevet 30. september 2006 Men så har jeg veldig lange og fine øyenvipper. Kanskje det hjelper? ← Det var derfor jeg likte den så godt, børsten er perfekt for lange tykke vipper... Men på meg så drysset mascaraen altfor fort. Så jeg stemte dårlig kvalitet.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2006 #12 Skrevet 30. september 2006 En mascara varer i 2 mnd. ikke i 6.
Gjest Frk Åberg Skrevet 30. september 2006 #13 Skrevet 30. september 2006 Jeg har hatt min noen måneder, og den er like fin. Nå har jeg litt store øyne og lange øyenvipper, så kanskje sånne ting kan spille inn?
Orthia Skrevet 30. september 2006 #14 Skrevet 30. september 2006 Jeg liker ikke Diorshow i det hele tatt. Syns, som andre her, at børsten er for stor og at mascaraen drysser fælt og tørker fort ut. Men har også venninner som digger den, så den oppleves helt klart forskjellig fra person til person.
Gjest Tweek Skrevet 30. september 2006 #15 Skrevet 30. september 2006 Det har jo ikke noe å si om du søler litt! Jeg søler som faen, og det er jo bare å ta q-tips og ta vekk etterpå. Jeg tar også på mascara først, så er ikke noe problem.
Aiv Skrevet 30. september 2006 #16 Skrevet 30. september 2006 Jeg likte Diormaskaraen veldig godt, og har hatt en drøss av denne, helt til jeg fant Lancome hypnose.. Denne er det ihvertfall lang holdbarhet på og funker som bare det.. KOsten på Diormaskaraen er undøvendig stor
Gjest Gjest1 Skrevet 30. september 2006 #17 Skrevet 30. september 2006 Jeg er veldig begeistret for DiorShow... Men jeg har også ganske god lengde på vippene, kanskje derfor den funker på meg? Tips for dere med korte vipper; prøv Chanels Sculpte Cils
Wonders Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #18 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har hatt min noen måneder, og den er like fin. Nå har jeg litt store øyne og lange øyenvipper, så kanskje sånne ting kan spille inn? ← Selve vippene mine er lange, og jeg tar alltidmascara helt i roten av vippene, oxo oppå, slik at når jeg ser ned, så er vippene like svarte på øversiden som på undersiden. Og da blir børsten for tykk å håndtere Jeg likte Diormaskaraen veldig godt, og har hatt en drøss av denne, helt til jeg fant Lancome hypnose.. Denne er det ihvertfall lang holdbarhet på og funker som bare det.. KOsten på Diormaskaraen er undøvendig stor ← Lancome har oxo fått god reklame fra venner av meg. Kanskje jeg bør teste den ox etterhvert.
Gjest Miss.Chanel Skrevet 13. oktober 2006 #19 Skrevet 13. oktober 2006 liker Dior maximyes best av alle mascaraer. diorshow er nummer to.
Arkana Skrevet 13. oktober 2006 #20 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har prøvd denne og var ikke videre imponert. Ser at flere nevner at mascara har holdbarhet på 2-3 mnd, men den jeg bruker (YSL Faux Cils) var mye lenger enn det og blir ikke tørr. Og når den også er mye bedre så er det et enkelt valg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå