Elodi Skrevet 29. september 2006 #1 Del Skrevet 29. september 2006 Katten vår skal ha unger, men jeg aner ikke når! Vi synes hun har vært ganske så stor lenge, og går liksom bare og venter!Men bortsett fra at hun spiser og sover mye mer enn normalt er hun som hun pleier. Er det noen som vet hva som er tydelige tegn på at fødselen nærmer seg? :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 29. september 2006 #2 Del Skrevet 29. september 2006 Det første jeg merket da jeg hadde en katt som skulle føde var at det lå en liten blodtilblandet slimflekk i kurven hennes. Og hun var urolig og ville ha meg i nærheten hele tiden. Katter er vel drektige i ca 2 mnd, og etter 14 dager kan man som regel se at pattene er større og rødere enn før. Håper du får en fin fødselsopplevelse med pusen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 30. september 2006 #3 Del Skrevet 30. september 2006 Katten går drektig i 63 dager sånn omtrent. Et tydelig tegn på at fødselen snart starter er at melkegangene kan kjennes. Hvis du stryker katten langs pattene og kjenner en fingerbred "pølse" som går langs hele raden, kan du regne med at fødselen starter innenfor et døgn eller to. Katten ordner seg som regel helt selv, men noen av dem liker allikevel å ha deg i nærheten når de føder. Lykke til! Kattunger er kos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My Skrevet 30. september 2006 #4 Del Skrevet 30. september 2006 Har det skjedd noe? *venter i spenning* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elodi Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 1. oktober 2006 Takk for svar! Hun går nok her og vralter ennå Skal gi rapport når pusene kommer! Gleder oss.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 5. oktober 2006 #6 Del Skrevet 5. oktober 2006 lykke til! har vært jordmor selv en gang og det var utrolig koselig og rørende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elodi Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Endelig har bebisene kommet!! Pusemamma var kjempe flink, og 4 nydelige unger ble det!! De er så utrooolig skjønne, og jeg er nok nesten like stolt som pusemamma selv! Endret 9. oktober 2006 av Elodi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 9. oktober 2006 #8 Del Skrevet 9. oktober 2006 Åh, pusunger er helt herlige Har også vært så heldig å få være jordmor, og det var en helt utrolig opplevelse! Pusemamma ødela buksa mi og ei sofapute, men det var virkelig verdt det - hun fødte i fanget mitt hun... :-D Gratulerer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå