Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

min kjære samboer blir 30 år om et par uker. har ikke en anelse om hva jeg skal kjøpe til han. han ønsker seg jo ingenting. noen som har tips? tenker å bruke rundt 2500-3000kr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han noen interesser? Hobbyer? Fritidsaktivteter? Idrettsaktiviteter? Hvis du kan svar ja på ett av alternativene - hvorfor ikke kjøpe han noe som han trenger (nye sko, ransel, klær, annet utstyr) + en mer personlig gave? Hvis han overhoodet ikke ønsker seg noen "ting" - hva om du brukte de pengene til et weekendopphold for dere to, med spa og slikt...?

Skrevet

Helt enig, spander på dere en tur -det blir det minner av! og så kan du jo rett og slett spørre om det er noe han ønsker seg som han f.eks ikke har råd til selv, da kan jo du legge i litt penger der! Da får han iallefall noe han ønsker seg!

For min egen del (nå som jeg har "25-års"krise) så merker jeg at jeg blir mindre opptatt av å bli overrasket jo eldre jeg blir! :sjenert:

Skrevet

Da min samboer fylte 30, vekket jeg henne med kake på sengen og ga henne en liten boks med sløyfe utenpå og en forlovelsesring inni. Den ble overlevert i knestående sammen med det tilhørende spørsmålet.

Jeg vet ikke om dette er noe jeg vil anbefale deg å gjøre bare fordi du ikke kommer på noen annen gave. Men hun ble i hvert fall veldig glad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...