Gå til innhold

4 punkteringer på èn dag...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ble smått irritert da jeg så at min kjære bil hadde et flatt forhjul på morgenen i dag, men tok det med fatning. Jeg jekket opp, på med reservehjul og dro til en bensinstasjon for å få det fikset. Imidlertid kunne ikke mannen som hjalp meg finne noe hull, jeg så etter jeg også, sprayet med zalo-vann for se etter bobler, men nei. Ingenting.

Vel, jeg dro til jobben. I underetasjen er det et bilfirma med noen gutter jeg har blitt godt kjent med. Jeg spurte om de hadde noen ideer. De anbefalte meg å dra til Dekk Partner, da de har kar de senker dekket ned i slik at man lettere kan oppdage hull. Bilen kunne jeg la stå på verkstedet deres (var litt usikker på tilstand til reservehjul) og jeg fikk låne en bil av dem.

Vel. Resten av historien går slik:

Kommer tilbake med reparert dekk. Reservehjul er flatt. Hm. Det var merkelig, men jeg hadde jo mine mistanker. Bytter ut med reparert dekk. Går opp i annen etasje for å ta en telefon. En av guttene fra verkstedet kommer opp og sier at bakre dekk er flatt. Hæ?? Du tuller!? Neida, blir med ned og ser at ikke bare bakre dekk men også fremre dekk, DET SOM NETTOPP ER REPARERT er flatt. Jeg gir meg helt over og har bare lyst til å begynne å grine. Ringer Dekk Partner og spør hvor lenge de har åpent. Må komme ned med det dekket som nettopp er reparert og bla bla bla....

Så ser jeg fliret til en av gutta bak døra og like etter et latterbrøl av 3. grad med meg stående rødmende i midten.

He he he. Å jeg er så glad det er helg.... De #&%¤# gutta skal f**** i meg få igjen på mandag! :legrine::legrine::legrine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...