Gjest Blanca Skrevet 29. september 2006 #21 Del Skrevet 29. september 2006 Min handle liste: 3 bokser hakket tomat isbergsalat speltbrød naturell smøreost 6% tomater tropicano appelsinjuice 4 pk yoplait 0.1% med ekstra frukt en saks feta ost matfløte fun light appelsinsaft 2 småbokser med makrell i tomat ← Opptatt av kosthold, liker å spise sunt og lett. Glad i tomat i alle variasjoner. Har manglet saks lenge, men glemt å kjøpe. Kom på det i dag. Handler ofte. Spiser sjelden ordentlig middag, ofte en salat eller enkel pastarett. Bor alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blanca Skrevet 29. september 2006 #22 Del Skrevet 29. september 2006 Du er vegetarianer, og opptatt av matens opphav. Du har planlagt å lage wok e.l, muligens thai-wok med scampi? ← Skal lage indisk mat med scampi og det stemmer at jeg liker ren mat og gode råvarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 29. september 2006 #23 Del Skrevet 29. september 2006 Jepp, driver å prøver å gå ned i vekt ja! Blanca: ja, men handler ikke så ofte, eller jo kanskje..hehe! Men lager middag, går bare på lavkarbo diett så jeg har minimalt med ris/pasta. Og bor alene -iaf denne uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. oktober 2006 #24 Del Skrevet 10. oktober 2006 Dagens: 1 speltbrød 1 pk appelsinjuice 1 pk grove baguetter 1 tomatsuppe i pose 1 Nemi 1 glass minimais 1 Isbergsalat 1 lettmelk 1 hermetisk boks grovhakkede tomater 1 økonomipakke kyllingfilet 1 pk lettrømme 2 pk Go'morgen yoghurt 1 glass bønnespirer 1 Jarlsberg 1 rull hundeposer 1 pk ravioli champignon 1 squash 1 pk bacon 4 chilipepper 1 pk sursøt saus 1 Fjordland risgrøt 1 pk kokt, mager skinke 4 flasker Bonaqua Silver Lemon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emondak Skrevet 20. oktober 2006 #25 Del Skrevet 20. oktober 2006 Dagens: 1 speltbrød 1 pk appelsinjuice 1 pk grove baguetter 1 tomatsuppe i pose 1 Nemi 1 glass minimais 1 Isbergsalat 1 lettmelk 1 hermetisk boks grovhakkede tomater 1 økonomipakke kyllingfilet 1 pk lettrømme 2 pk Go'morgen yoghurt 1 glass bønnespirer 1 Jarlsberg 1 rull hundeposer 1 pk ravioli champignon 1 squash 1 pk bacon 4 chilipepper 1 pk sursøt saus 1 Fjordland risgrøt 1 pk kokt, mager skinke 4 flasker Bonaqua Silver Lemon. Altså: - Speltbrød, du har en noe ustabil mage for tiden og håper at speltbrødet skal sette en stopper for dette. - Apelsinjuice, som den latsabben du er gidder du ikke å spise apelsiner, og synes at C-vitamin tabletter er for pyser, så da tar du minste motstands vei og drikker juice. DEt kan og hende du drikker det fordi du syns det er gost. - Baguettene skal du sette til livs i mårrå en gang når kroppen våkner til liv etter tidenes sjøslag og husker lite. Men konkluderer med at det sikkert er lurt å spise nå, du finner restenenav nattmaten som du ikke spiste på nattbordet. - Tomatsuppe, typisk nødmat som, om du spør meg, smaker pent brukt hoppetau. Men i mårrå litt utpå kvellen er det vel på tide med litt "fast" føde (les. Lettspydd) - Nemi, tegneserier blir man uansett bedre av om man er fyllesyk, egentlig ett fett hva det er. - Minimais, kan du bruke til søndagsmiddagen når du slenger i hop ett eller anna som kroppen kan få (typisk wok) etter at de verste fyllenervene har lagt seg en gang på søndagen. - Lettmelk kan redde en fyllesyk dag, selv om det er ekkelt å kaste opp ting som er under kroppstemperaturen, men det smaker godt på veien ned i allefall. - Isbergsalat, går til samme formålet som over, men om du viste at Isbergsalat stort sett er kunstgjødsel med grønnsmak evt. farge, hadde du nok latt det være. - Hakkede tomater, skal oppe i det samme gjørma du skal helle i deg på søndagen, forutsatt at du ikke kaster opp når du åpner boksen og ser gjørma.. - Økonomipakken, kan ha to foklaringer evt tre til søndagsmiddagen, du er grådog/fattig og kjøpet slikt stort. Du er flere en 1 person til middag mann/elsker eller evt en hel familie og mette. - Lettrømme, er en helt klar vinner i wok, hever smaken som våre venner hos Tine skal ha det til. - God Morgen youghurt, 2 stk sådann, skal du gi nattens fangst en slik til frokost, eller er det bare en appertiser til en skikkelig dagen derpå frokost? - Bønnespirene går også i woken sammen med alt det andre, heldigvis smaker det bedre enn det ser ut. - Jarslberg, burde egentlg værefolkets favoritt og ikke Norvegia, smaker mye bedre og har en litt mere bestemt smak. En typisk vinner til søndagsfrokosten.. Til fyllesyk frokost holder det med Norvegia. - Ravioli er et godt alternativ til tomatsuppen, om du ikke er i så laber form. Kan hjelpe deg å få smaken tilbake i munnen. - Champignon, høre til fast interiør i et kjøleskap og kan gjør de aller fleste middager flere hakk bedre.. - Bacon, Frokosten er reddet. Sammen med Juice og annet snadder kan kroppen våkne til liv igjenn. - Chilipepper, obligatorisk tilbehør til Urix, sammen med et stoort glass melk. - Sursøt saus, kan bytte ut rømmen i wok'en med denne, smak og behag. - Fjordland Risgrøt, reserve løsning om du ikke kommer deg ut på byen og må sitte hjemme alene og sture. - Kokt skinke, Universalpålegg kan brukes til alt, smaker ingenting og kommer nok neppe fra et dyr som har sett dagens lys. - Bon aqua, ingen tvil om at vann kan gjøre underverker for en sliten kropp. Konklusjon: Du er trygg på deg selv og din egen seksualitet, singellivet nytes etter alle kunstens regler og mat er en viktig bestandsdel. Am i right?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleLy Skrevet 21. oktober 2006 #26 Del Skrevet 21. oktober 2006 just for fun, hva får dere ut av dette ? ett stykk havrebrød, noe helkornsgreier en pakke med havrebrødmiks type "tilsett tørrgjær og vann" en pakke hamburgerrygg 3 pack med frysebokser 5 par sokker lasagne basispakke en boks med stenfrie druer 1 smash sjokoladebar jeg stiller meg åpen til hugg ← Herregud! Er du mannen min eller??? Det der kunne minne mistenkelig om handlekurven hans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest suppeline Skrevet 25. oktober 2006 #27 Del Skrevet 25. oktober 2006 Nei, jeg vil ikke definere flere handlekurver eller vogner ....... Nå har jeg sluttet å gå på butikken og handle, blir helt paranoid av dette her. Mannen har derfor fått dette oppdraget, egentlig innmari deilig å slippe brød, melk og middag og hele handleproblematikken. Jeg nøyer meg med å handle klær og sko heretter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå