minienthe Skrevet 29. september 2006 #1 Del Skrevet 29. september 2006 just for fun, hva får dere ut av dette ? ett stykk havrebrød, noe helkornsgreier en pakke med havrebrødmiks type "tilsett tørrgjær og vann" en pakke hamburgerrygg 3 pack med frysebokser 5 par sokker lasagne basispakke en boks med stenfrie druer 1 smash sjokoladebar jeg stiller meg åpen til hugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 29. september 2006 #2 Del Skrevet 29. september 2006 Supplementshandling, du har råvarer nok hjemme? Dessuten planlegger du å bake brød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #3 Del Skrevet 29. september 2006 just for fun, hva får dere ut av dette ? ett stykk havrebrød, noe helkornsgreier en pakke med havrebrødmiks type "tilsett tørrgjær og vann" en pakke hamburgerrygg 3 pack med frysebokser 5 par sokker lasagne basispakke en boks med stenfrie druer 1 smash sjokoladebar jeg stiller meg åpen til hugg ← Jeg har en liten mistanke om at du skal ha lasagne i kveld? Ost og kjøttdeig har du hjemme i fryseren. For fryser har du helt sikkert siden du har kjøpt frysebokser. Dessuten fryser du på bena, så du er sikkert en kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blanca Skrevet 29. september 2006 #4 Del Skrevet 29. september 2006 Du spiser stort sett det du har lyst på, og er ikke spesielt opptatt av mat og kosthold generelt. Normalvektig. Litt impulshandler, men handler basisvarer for å ha over lengre tid. Blir fristet av nye varer (Smashbar), men er ikke spesielt bevandret i eksotisk mat. Bor alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 29. september 2006 #5 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Her ble det i dag handlet (fritt etter hukommelsen). Ingers rugbrød 6 stk rød Gravenstein 1 brokkoli en bunt bananer 2 løk 6 lime 18 egg Maille sennep 1 stor brunost Crème fraîche Coop juice med blåbær og aronia 4 pk Tine yoghurt appelsin 2 halvlitere med club soda 1 pk Minimal potetgull 4 pk tørkerull 1 kg siktet speltmel bakepulver salt Analyser! Endret 29. september 2006 av Deception Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 29. september 2006 #6 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg har også handlet idag! 1 surdeigsbrød 1 l øko. melk 1 pakke øko spinat tomater 1 bitter salat 1 grønn lollo rosso svinekoteletter, nakke auberginer blomkål ost (sterk gruyere) egg, friland økologiske Og en bok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 29. september 2006 #7 Del Skrevet 29. september 2006 just for fun, hva får dere ut av dette ? ett stykk havrebrød, noe helkornsgreier en pakke med havrebrødmiks type "tilsett tørrgjær og vann" en pakke hamburgerrygg 3 pack med frysebokser 5 par sokker lasagne basispakke en boks med stenfrie druer 1 smash sjokoladebar jeg stiller meg åpen til hugg ← Jeg tror at du skal ha lasagne til middag. Du spiser brødmat. Du lager alltid litt ekstra middag som du fryser ned. Vaskemaskindraugen har tatt alle sokkene dine og du trengte nye. Ikveld skal du knaske sjokolade, druene er sunnhetalibiet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 29. september 2006 #8 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg har også handlet idag! 1 surdeigsbrød 1 l øko. melk 1 pakke øko spinat tomater 1 bitter salat 1 grønn lollo rosso svinekoteletter, nakke auberginer blomkål ost (sterk gruyere) egg, friland økologiske Og en bok. ← Du er i hvertfall opptatt av kvalitetsprodukter, og sannsynligvis glad i å lage mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 29. september 2006 #9 Del Skrevet 29. september 2006 Her ble det i dag handlet (fritt etter hukommelsen). Ingers rugbrød 6 stk rød Gravenstein 1 brokkoli en bunt bananer 2 løk 6 lime 18 egg Maille sennep 1 stor brunost Crème fraîche Coop juice med blåbær og aronia 4 pk Tine yoghurt appelsin 2 halvlitere med club soda 1 pk Minimal potetgull 4 pk tørkerull 1 kg siktet speltmel bakepulver salt Analyser! ← Stor pakke med egg var på tilbud! Og du planlegger å lage eplekake med creme fraiche i helgen. Lime og club soda indikerer også at du har vært på polet og kjøpt gin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 29. september 2006 #10 Del Skrevet 29. september 2006 Stor pakke med egg var på tilbud! Og du planlegger å lage eplekake med creme fraiche i helgen. Lime og club soda indikerer også at du har vært på polet og kjøpt gin? ← Bom på to første, men nesten treff på siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 29. september 2006 #11 Del Skrevet 29. september 2006 Du er i hvertfall opptatt av kvalitetsprodukter, og sannsynligvis glad i å lage mat. ← Det stemmer ihverfall! Er forøvrig et "mareritt" å handle matvarer sammen med meg, for går gjerne 4 forskjellig steder for å finne de perfekte tomatene, eller friskeste frukten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 29. september 2006 #12 Del Skrevet 29. september 2006 Bom på to første, men nesten treff på siste. ← Hva? Ikke gin? Hva har du kjøpt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 29. september 2006 #13 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg har gin fra før, fra en eller annen tax free-tur. På polet: 1 flaske Dopff&Irion Riesling 1 flaske Val dei Molini hvitvin 1 flaske Ros'Aura rosévin Den første er for å servere til middagen, den andre skal (delvis) oppi middagen, den tredje er til hylla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 29. september 2006 #14 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg har gin fra før, fra en eller annen tax free-tur. På polet: 1 flaske Dopff&Irion Riesling 1 flaske Val dei Molini hvitvin 1 flaske Ros'Aura rosévin Den første er for å servere til middagen, den andre skal (delvis) oppi middagen, den tredje er til hylla. ← Ok, gintonic blir det da likevel på deg i løpet av helgen. Skal du ha middagsselskap og lage fancy dessert av eggene? Creme brulée? Eller er de bare til frokost dagen derpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 29. september 2006 #15 Del Skrevet 29. september 2006 Ok, gintonic blir det da likevel på deg i løpet av helgen. Skal du ha middagsselskap og lage fancy dessert av eggene? Creme brulée? Eller er de bare til frokost dagen derpå? ← Vi har besøk, og skal servere middag, men ikke så ultra-fancy. Egg er bare i kategorien "kjekt å ha" Av råvarene er følgende til middagen: crème fraîche, brokkoli og Maille-sennep Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 29. september 2006 #16 Del Skrevet 29. september 2006 Her ble det i dag handlet (fritt etter hukommelsen). Ingers rugbrød 6 stk rød Gravenstein 1 brokkoli en bunt bananer 2 løk 6 lime 18 egg Maille sennep 1 stor brunost Crème fraîche Coop juice med blåbær og aronia 4 pk Tine yoghurt appelsin 2 halvlitere med club soda 1 pk Minimal potetgull 4 pk tørkerull 1 kg siktet speltmel bakepulver salt Analyser! ← Lav karbo? Du liker ren og god mat, flere i familien(eller handler for hele helgen), Baker brød selv, selv om du har kjøpt et ferdiglaget brød også. Skal du ha fest?? eller på fest selv?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 29. september 2006 #17 Del Skrevet 29. september 2006 Lav karbo? Du liker ren og god mat, flere i familien(eller handler for hele helgen), Baker brød selv, selv om du har kjøpt et ferdiglaget brød også. Skal du ha fest?? eller på fest selv?? ← Nesten, her også. Ikke bevisst lavkarbo, men fokus på sunn mat. To i familien pluss gjest, og sannsynligvis fest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 29. september 2006 #18 Del Skrevet 29. september 2006 Min handle liste: 3 bokser hakket tomat isbergsalat speltbrød naturell smøreost 6% tomater tropicano appelsinjuice 4 pk yoplait 0.1% med ekstra frukt en saks feta ost matfløte fun light appelsinsaft 2 småbokser med makrell i tomat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blanca Skrevet 29. september 2006 #19 Del Skrevet 29. september 2006 Dagens kurv: 2 løk økologiske tomater matyoghurt rapsolje frosne falafel vestfoldsalat 2 avocado grønn chili 2 lime tannbørste (extra soft) grønnsåpe med furunål mangochutney frosne rå, scampi hvit kokesjokolade frisk ananas frisk ingefær hvitløk Max Havelar kaffe skummet melk potetskruer med paprika frosne jordbær 2 bananer Hva sier dette om meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 29. september 2006 #20 Del Skrevet 29. september 2006 Min handle liste: 3 bokser hakket tomat isbergsalat speltbrød naturell smøreost 6% tomater tropicano appelsinjuice 4 pk yoplait 0.1% med ekstra frukt en saks feta ost matfløte fun light appelsinsaft 2 småbokser med makrell i tomat ← Du slanker deg, i hvertfall? Hva sier dette om meg? ← Du er vegetarianer, og opptatt av matens opphav. Du har planlagt å lage wok e.l, muligens thai-wok med scampi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå