vinterbrud 010203 Skrevet 19. januar 2003 #1 Skrevet 19. januar 2003 Her sitter jeg å skriver i joggedress og bryllupsskoene! :D Det er nesten helt fjernt for oss at vi skal gifte oss om bare 13 dager! Her har vi gått og planlagt og dagdrømt i litt over ett år, og nå nærmer det seg! Vi er overraskende rolige. Trodde vi skulle vært mer stressa, men neida. Vi går bare og tusler og koser oss! Vi er veldig glad for at vi begynte tidlig å planlegge, selv om mange sa vi "tok av". Men det er godt å kunne kose seg med ting. Å bruke fredagskvelder på å lage bordkort sammen med rødvin og popcorn er å foretrekke fremfor å sitte oppe på nattestid tre dager før bryllupet! Jeg har igjen å bli drukket ut og har gjennomskuet at det er førstkommende lørdag, dvs. det er jo bare den helga igjen! He he! Så det blir spennende. Har hørt rykter om at det blir en mega-dag! Hem.. Kjolen, tiaraen, sløret, undertøyet, "prinsesse- capen" etc ligger klart og bare venter på å få "luftet seg"! Jeg er selvfølgelig kjempespent på hvordan bryllupsdagen blir, men det jeg gleder meg aller mest til er å bli min kommende manns kone! Er det flere her inne som gifter seg 010203? Hvordan går det med dere?
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2003 #2 Skrevet 19. januar 2003 Heisann - er det ikke rart - jeg skal gifte meg med drømmemannen samme dato som dere! Utdrikningslaget er vel overstått og det var kjempegøy! Vi er også rolige, har ikke helt forstått at det skjer, tror jeg - venter på kjolen min jeg da, som ikke har kommet til landet ennå!
K. Skrevet 20. januar 2003 #3 Skrevet 20. januar 2003 - venter på kjolen min jeg da, som ikke har kommet til landet ennå!
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2003 #4 Skrevet 20. januar 2003 Takk! Kjolen min kom i dag og jeg har vært hos sydame som har satt i nåler og skal sy den til slutten av denne uken! Grunnen til at jeg var så rolig var at dette ordner seg jo alltid da, synd for dama i brudebutikken hvis kjolen IKKE hadde kommet - da hadde det jo ikke blitt noen penger på henne heller, ikke sant?!? Jeg bestilte kjolen min via et bilde på nettet og den var enda vakrere i virkeligheten! Selv sydama sa at dette var noe av det vakreste hun hadde sett - nå begynner jeg virkelig å glede meg masse!
Pip Skrevet 20. januar 2003 #5 Skrevet 20. januar 2003 Dette hørtes så spennende ut - får vi se kjolen eller? Kan du ikke legge ut en link til det bildet du bestilte den utfra?? Det er så gøy å se! :D Lykke til på den STORE dagen!!
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2003 #6 Skrevet 20. januar 2003 Jada Pip! Nå har jeg jo akkurat besvart dine smykkespørsmål - her er min kjole: http://www.demetriosbride.com/Couture/1113.html Litt mer stæsj enn din - men VELDIG meg selv om jeg også liker det enkle..... Er den ikke fin?
Pip Skrevet 20. januar 2003 #7 Skrevet 20. januar 2003 Hehe...! Så her går vi, fra tema til tema og diskuterer med hverandre! :D Det er jo artig det, da! Jeg syns kjolen din var helt nydelig! Litt 'stæsj', men ikke sånn lessa på, liksom, og så har den et kjempefint og rent snitt! Du kommer til å bli nydelig!!
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2003 #8 Skrevet 20. januar 2003 Hi-hi - ja det var faktisk så koselig at jeg glemmer å legge meg - lillegutt på 4 mndr og drømmemannen snorker godt inne på soverommet og jeg skulle bare "sjekke" litt før jeg la meg....fnis.......artig da........og selvom jeg føler at alt er under kontroll har sommerfuglene begynt å svirre så søvnen lar vente på seg.......men jeg tror vi blir fine, jeg Pip.....jeg følte meg som en prinsesse når jeg prøvde kjolen min i dag for å få den tilpasset - den passer så godt til meg og til temaet vårt - vi skal jo ha vinterbryllup med islykter, krystaller og masse brudeslør - så mye at det likner på snø (nå smelter jo all snøen som kom til jul....)! Jeg er såååå spent! Godnatt'a! Håper vi chattes senere!
Pip Skrevet 20. januar 2003 #9 Skrevet 20. januar 2003 Heh - samme her... Burde legge seg nå ja, skal tross alt på forelsening i morgen... Natta!! :D
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2003 #10 Skrevet 20. januar 2003 Forresten Vinterbrud, er utdrikningslaget vel overstått? Hvordan går det med deres forberedelser og bryllupsnerver?!?
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2003 #11 Skrevet 21. januar 2003 Kjære Gjest. Kjolen du har valgt var fantastisk flott, jeg kan tenke meg at det blir et flott bryllup med islykter og tema vinter. Selv skal jeg gifte meg til sommeren, men ser helt klart fordeler med å være vinterbrud. Jeg lurer litt på kjolen din, var den dyr? Demetrios er vel et ganske eksklusivt merke? Og du må vel være høy og slank for å kunne bære noe sånt eller? For det er en type kjole jeg kunne tenke meg, men jeg tror ikke jeg har fasongen til den. Jeg er 166 høy og veier noen kg for mye. Uansett Lykke til begge to, jeg får vente noen mnd til det er min tur, men jeg gleder meg jo sinnsykt for det da. Hilsen august2003 brud
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2003 #12 Skrevet 21. januar 2003 Takk - neida du trenger ikke være lang og slank (les Barbie) for å bære en slik kjole - selv er jeg 162cm og veier også noen kilo for mye, men a-linje formen er fin når man ikke er så lang, den forlenger.........! Har du vært litt rundt for å prøve? Jeg kan ikke ha todelt eller korsettliv, da virker jeg bare kjempekort - men i denne kjolen ser jeg faktisk flott ut! Har stor byste (ammer) og smal midje og det fremheves godt i denne kjolen som er en str. 42! Islykter kan man jo faktisk også bruke om sommeren da......så mulighetene er mange. Jeg er sååååå spent altså............det nærmer seg!
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2003 #13 Skrevet 21. januar 2003 Så glemte jeg å si noe om kjolen - joda - Demetrios er eksklusivt og det synes! Alle perlene på kjolen er håndsydde på og den er aldeles vakker - prisen var det ikke noe å si på; 16.500,- Forhåpentligvis får jeg solgt den etterpå - hvis jeg har hjerte til det da.....
tuji Skrevet 22. januar 2003 #14 Skrevet 22. januar 2003 JEg fikk sydd en etterligning av en Demetrios-kjole, og sparte en del på det. Vet at noen ikke liker sånn kopiering, men det bryr jeg meg ikke om trallala! :D
Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2003 #15 Skrevet 22. januar 2003 Svar til gjest litt lengre oppe her: Neida, ingen utdrikningslag ennå, men nå vet jeg at det er til lørdag! Ugh! Blir spennende! Min kommende mann sier det blir en fin dag, han har nemlig hørt rykter... Vel, det værste er liksom å ikke vite hva som skal skje hele dagen....bare være en "dilter" But but....overlever vel
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2003 #16 Skrevet 23. januar 2003 Klart du overlever det! Jeg var kjempenervøs og er en skikkelig kontrollfreak, men forloverne mine kjenner meg jo bedre enn de fleste andre og de hadde laget et flott utdrikningslag - gled deg du og lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå