Veslejenta Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Jeg trenger hjelp til å velge ny mobil. Min forrige mobil er død pga vannskade og forsikringselskapet har behandlet saken og de dekker ny mobil til verdi av 2150. Jeg kan kjøpe hvilken mobil jeg selv vil, men hvis prisen er over 2150 må jeg dekke mellomlegget selv. Jeg kan dekke noen hundrelapper selv, men noe særlig over det ønsker jeg ikke å betale. Jeg ønsker en mobil med: flip eller skyvedeksel kamera radio Og helst litt spesielt design. Liker å ha en mobil som ser litt stilig ut og som ikke alle andre har. Har sett på N7370 coffee brown, men er egentlig ikke kjempefan av Nokia. Noen som har noen ideer?
Gjest Gjesta Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 http://www.mobilen.no/wip4/test/detail.epl?id=1917 Denne har jeg! Er super fornøyd! Den heter Qtek 8500 og er drit lekker! Hvis du ikke på død og liv trenger 3G, så har denne telefonen "alt". Den er windows 5,0 telefon. Anbefales!
Veslejenta Skrevet 29. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2006 Takk! Ser ut som det fort blir en tusenlapp ekstra å betale hvis jeg velger Qtek 8500. Men kan jo høre med forsikringsselskapet hva de har som pris på den. Mobilen som jeg får i erstatning hvis jeg ikke velger noen andre er SL75, da jeg hadde SL55 fra før av. Men det ser ut som at SL75 mangler radio noe som jeg gjerne vil ha. Dessuten hadde det vært en fordel å kunne sette inn ekstra minnekort slik at jeg kan lagre mp3 hvis jeg ønsker det.
Gjest Gjesta Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 På denne kan du lagre alt fra video snutter, musikk, tv serier osv. Det ligger ikke radio som standard her, men du kan laste ned og installere selv. Veldig enkelt og greit. (Det gjelder alle qtek telefoner altså, men denne er har et helt spesielt design) Den er elegant og lekker. Jeg har vært lojal mot nokia i mange år, men savner den ikke den i det hele tatt..
Veslejenta Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2006 Det er bare å komme med flere anbefalinger hvis noen har noen!
Gjest Tweek Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg sier bare w810i. Jada jada, sambo ler av meg og sier: åå tweek, du er så skjønn. du skal alltid fortelle hvor glad du er i mobilen din og at du vil alle andre skl aha den. Ja delvis sant medn det er veldig bra Sambo har cybershot, og det er sinnsykt bra kamera på den
Cæsar Skrevet 3. oktober 2006 #7 Skrevet 3. oktober 2006 Hei! Du kan jo ta en titt på f.ex amobil.no. Der er fyldige omtaler, tester og prisguide på veldig mange telefoner! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå