Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå får jeg skikkelig flashback til 80-tallet når jeg går i butikker.

Nå er det belter i livet, drinepipes bukser , lange gensere, kjole over bukser,

Buksen oppi støvlettene.....

Dere som " hatet" 80-talls moten i fjor... Har dere skiftet mening?... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes at klærne minner om 80-tallet, men heldigvis er alle pastellfargene, dunjakkene og ballgenserene borte. Jeg har aldri hatet 80-talls klærne så jeg kan ikke utale meg om dette med å skifte mening :)

Men jeg syntes ikke dette er en flasback til 80-tallet egentlig, da mangler tilbehøret og det krepperte/håret og lyserosa leppestift :) Heldigvis er tilbehøret, sminken og håret mer nyansert nå. Kanskje det er det beste fra 80-tallet som finnes i butikkene nå?

Skrevet

Ja, jeg liker fortsatt sen 80-tall/tidlig 90-tall like dårlig.

Heldigvis finnes det butikker for oss, også.

Gjest Deception
Skrevet

Det er jo ikke 80-tallet tilbake, men mer en nytolkning av enkelte elementer fra 80-tallet. Hvis du forsøkte å iføre deg autentiske 80-tallsklær fra loftet, ville du sett håpløst utdatert ut.

Jeg liker noen av klærne, andre ikke, og jeg mikser og trikser som jeg føler for.

Skrevet
Jeg syntes at klærne minner om 80-tallet, men heldigvis er alle pastellfargene, dunjakkene og ballgenserene borte. Jeg har aldri hatet 80-talls klærne så jeg kan ikke utale meg om dette med å skifte mening :)

Men jeg syntes ikke  dette er en flasback til 80-tallet egentlig, da mangler tilbehøret og det krepperte/håret og lyserosa leppestift :) Heldigvis er tilbehøret, sminken og håret mer nyansert nå. Kanskje det er det beste  fra 80-tallet som finnes i butikkene nå?

:Nikke: Enig der, ja!

Skrevet
Nå får jeg skikkelig flashback til 80-tallet når jeg går i butikker.

Nå er det belter i livet,  drinepipes bukser , lange gensere, kjole over bukser,

Buksen oppi støvlettene.....

Dere som " hatet" 80-talls moten i fjor... Har dere skiftet mening?... ;)

Nope, jeg synes alt du nevner er like stygt som det var i fjor. ;)
Skrevet

Jeg syns motene i butikkene minner mye om 50tallet og 70tallet også jeg.

Skrevet

Synes det er knallherlig med at lange gensere kommer tibake. Jeg bruker mye av dem som går akkurat ved rumpa, og de dagene du føler deg "småfeit" eller når det er litt kaldt ute, så er disse VINNERE!

Men de jeg har er i ganske nøytrale farger eller med litt shimmer i...synes de er rålekre både til hverdag og fest! :)

Skrevet

Jeg digger lange gensere, tights og markert midje!

Skrevet

Det er da uansett penere med lange topper og gensere kontra de korte som viste halve magen! En periode for noen år siden var det nærmest umulig å finne ting som var lange nok :forvirret:

Tror nok de fleste av oss kan slå fast at vi ikke lever i et vakum/under en osteklokke, men lar oss påvirke av trender og strømninger/motstrømninger. Etter en lang periode med en ytterlighet er det kanskje naturlig at man blir lei og begynner å se seg om etter noe annet? Syns ikke det er pinlig at man ikke er stuck og stagnert i noe, eller at man liker noe i år som man ikke likte i fjor ;)

Skrevet

Har aldri hata 80-tallet. Jeg tvertimot ELSKA 80-tallet -på 80-tallet. Følte meg knallfin med rufsehår til midja og så stripa at det er et under det holdt. Men det var den gang. Ellers så synes jeg det som nå "kommer tilbake" er fint. Tror jeg skal klare å styre unna leggvarmerene, men dattera mi diggger dem og, som jeg gjorde på det virkelige 80-tallet. Pastellfarvene er også mine farver, men fri oss fra hvit leppestift, blå mascara osv. Belter er fint. Det samme gjelder pumps

Skrevet

Jeg kikket på nettsidene til ellos nå, der er det bare gensere som går ned til rumpa, ingen lange som på 80-tallet.

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Helt for jævlig. 1-2 tiår mer tilbake så kommer jeg til å handle til jeg havner på sosialen derimot.

Skrevet
Har aldri hata 80-tallet. Jeg tvertimot ELSKA 80-tallet -på 80-tallet. Følte meg knallfin med rufsehår til midja og så stripa at det er et under det holdt. Men det var den gang. Ellers så synes jeg det som nå "kommer tilbake" er fint. Tror jeg skal klare å styre unna leggvarmerene, men dattera mi diggger dem og, som jeg gjorde på det virkelige 80-tallet. Pastellfarvene er også mine farver, men fri oss fra hvit leppestift, blå mascara osv.  Belter er fint. Det samme gjelder pumps

Nå er vel ikke Ellos kjent for å være de første uten med trender da? vent ett år eller to...

Skrevet
Nå er vel ikke Ellos kjent for å være de første uten med trender da? vent ett år eller to...

Ellos? :klø:

Skrevet

Tror ikke jeg uttalte meg om ellos. Har ikke handlet der siden guttene mine var bittesmå på det seine 80-tall og tidlige 90-tall. Men for all del....

Det jeg uttalte meg om var 80-tallet generelt og stilen derfra. Noe eget med de klærne vi brukte på u-skolen og vgs mens vi var unge og lovende.....

Gjest Gjest_Britta_*
Skrevet
Jeg kikket på nettsidene til ellos nå, der er det bare gensere som går ned til rumpa, ingen lange som på 80-tallet.

Det var nok denne det var kommentar til tror jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...