My Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Hvem synger denne? Det er en mann som synger....
Gjest gjesta Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 (endret) Det er en Dylan-låt, men jeg vet ikke hvilken versjon du etterlyser... Kanskje Magnet sin? Edit: Oversikt over artister som har spilt den inn! Endret 29. september 2006 av Sweet Jane
Gjest Tweek Skrevet 30. september 2006 #4 Skrevet 30. september 2006 magnet - lay lady lay Den er så fin, men å kjæresten min hørte på den helt i starten av forholdet vårt, når vi kjørte ut til steder å koste. *mimre*
Gjest gjest1 Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 Bob Dylan! De aller fleste sanger er best i originalversjon, så anbefaler gode, gamle Bob fremfor Magnet f.eks.
Gjest gjesta Skrevet 1. oktober 2006 #6 Skrevet 1. oktober 2006 Bob Dylan! De aller fleste sanger er best i originalversjon, så anbefaler gode, gamle Bob fremfor Magnet f.eks. ← Enig med deg der, ingen gjør Bob bedre enn Bob! :-D
Gjest gjest1 Skrevet 1. oktober 2006 #7 Skrevet 1. oktober 2006 Enig med deg der, ingen gjør Bob bedre enn Bob! :-D ← Nope
My Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 1. oktober 2006 Tror ikke jeg har hørt Bob sin, jeg... *laste ned* (på lovlig vis, selvfølgelig) magnet - lay lady lay Den er så fin, men å kjæresten min hørte på den helt i starten av forholdet vårt, når vi kjørte ut til steder å koste. *mimre* ← Er det ikke koselig med slike mimresanger? Man blir nesten nyforelsket igjen! Jeg pleier å mimre til Aeorosmiths I don't Wanna Miss a Thing
Gjest Tweek Skrevet 1. oktober 2006 #9 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg digger mimre-sanger Vi hadde en cd på de tiden som vi hørte på hele tiden, og da var det snø og koselig og romantisk. Så hører jeg de sangene igjen så er det så fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå