Karamba Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Noen som har denne jakka: jakke Sitter den fint på?
CheapChampagne Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Har ikke jakka men har prøvd den. Ræva mi ble tre nummer større i den pga noen folder bak, så nei, den sitter ikke fint på. Ikke på meg iallefall.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Har prøvd den, men den satt litt rart på meg. Men kåpa i seg selv er jo kjempefin.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Jeg har også prøvd den, synes den var kjempefin! Men om du er litt stor tror jeg foldende bak kan gjøre at man ser, ja, ikke så bra ut.. :-/
Karamba Skrevet 29. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2006 Hmm... :klø: Tror jeg må på H&M i helga og prøve den. Den ser jo så fin ut på bildet! Jeg bruker str 36, så forhåpentligvis ser den ikke stor ut bak på meg... Kom gjerne med flere tilbakemeldinger!
CheapChampagne Skrevet 29. september 2006 #7 Skrevet 29. september 2006 Jeg har også prøvd den, synes den var kjempefin! Men om du er litt stor tror jeg foldende bak kan gjøre at man ser, ja, ikke så bra ut.. :-/ ← Er str 38 og anser meg selv for å ikke være "stor". Men uansett, den jakka er og blir en rumpeforstørrer uansett om en er str 36 eller 46.
Gjest Purple Skrevet 29. september 2006 #8 Skrevet 29. september 2006 Den var ikke fin på meg ihvertfall. Den hadde altfor høyt liv, og jeg så skikkelig fæl og bumsete ut i den, men jeg er egentlig høy og ganske slank...
Gjest niomi Skrevet 29. september 2006 #9 Skrevet 29. september 2006 Jeg har vært og prøvd jakker på HM i dag, og må si at jeg ble veldig skuffet. Alle jakkene var så høye i livet!!! Nå er jeg høy - 1.76 - men til vanlig pleier det ikke å være noe problem å finne jakker som har midjen der jeg har den, da jeg bruker str 40/42. Men på de jeg prøvde i dag ble midja rett under puppene. Æsj. Ikke var stoffkvaliteten noe god, heller - de ble bumsete bare man beveget litt på seg, og jeg ser for meg at de blir lepete etter et par gangers bruk.
Karamba Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 1. oktober 2006 Var innom H&M i går og skulle prøve jakka. Selvfølgelig så hadde de ikke flere i min størrelse! Men jeg prøvde en som var en str mindre enn det jeg vanligvis bruker, og jeg synes ikke den var så verst jeg! Men jeg kan være enig i at den så litt rar ut bak. Forhåpentligvis gjør den ikke det i min størrelse. Vurderer å bestille en, er jo bare å returnere den dersom den ikke faller i smak...
Gjest -eline- Skrevet 1. oktober 2006 #11 Skrevet 1. oktober 2006 Den passet fint til meg, merket ikke noe til denne "rompeforstørringen" men jeg valgte å kjøpe ei grønn kåpe på Fretex i stedenfor. Noe jeg er glad for i dag, er jo umulig å ikke se reklameposterene av den kåpa i rødt når man tusler rundt i Oslo.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 2. oktober 2006 #12 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg er vanligvis en str 38, men måtte ha str 34 i den kåpa for at den skulle sitte pent i vidden. Men da ble den altfor kort i ryggen.
Gjest Miss.Chanel Skrevet 2. oktober 2006 #13 Skrevet 2. oktober 2006 har den i sort og den sitter som et skudd her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå