Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Jeg lurer på om dere har noen stay-ups fra Kappahl å anbefale? Vil gjerne at de ikke er for stramme i strikken og de skal være hudfargede med littegrann glans i. Har du et eksakt navn på farge og merke å komme med? Noen andre skal kjøpe for meg etterpå.. Setter pris på litt hjelp her..
Malama Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Hvorfor må du absolutt ha dem fra Kapp Ahl? I de fleste tråder om dette tema ender mange opp med å anbefale stayups fra Lindex. Det er der jeg kjøper alle mine, de fungerer fint, og det er de fleste her inne enige i. Om du absolutt må ha dem fra kapp ahl har jeg ikke noe å bidra med, for er har jeg aldri kjøpt.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Fordi det er det nærmeste, og det er der hun som skal handle for meg skal..
Mona Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Jeg kan ikke anbefale et spesielt merke, men det som er viktig for deg er å vite hvilken tykkelse (10/15/20 denier) du vil ha og om du skal ha sandaltå eller ikke. Innenfor ditt valg er det ikke sikkert det er så mye å velge mellom i forhold til stram strikk osv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå