Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...pos=24&tot=1157 hæ??+ håper for begges del at denne artikkelen ikke er sann......for det første hvem kaller katta mohammed for det andre, hvem gir den pølser, for det tredje, den skriker hele tiden hvis den ikke får mat og for det fjerde...kan dem bli såååstore..??
Drua Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Nei nå vet jeg ikke hva jeg skal si. Fy faen.
Vendie Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Det bildet der tror jeg ganske sikkert at jeg har sett før et eller annet sted, så vi satser på at det bare er tull.
Gjest gjest1 Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Det er nok tull. Jeg har sett bildet på YouTube.
Gjest gjesta Skrevet 29. september 2006 #7 Skrevet 29. september 2006 (endret) Hvis jeg først skulle satt inn en tulleannonse, ville jeg nok satset på en litt mer spretten tekst. Endret 29. september 2006 av Sweet Jane
greta99 Skrevet 29. september 2006 #8 Skrevet 29. september 2006 Jeg synes den der var vittig Den katten var jo litt av et beist. Jeg ville ikke vært i samme rom når den blir fysen på pølser og kjøleskapet er tomt....
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #9 Skrevet 29. september 2006 Jeg synes den der var vittig Den katten var jo litt av et beist. Jeg ville ikke vært i samme rom når den blir fysen på pølser og kjøleskapet er tomt.... ← nemlig Den minner om katta i eventyret som spiste opp hele jorda tilslutt.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #10 Skrevet 29. september 2006 Forstår ikke at det var noe merkelig eller spesielt med det...stakkars dame som blir hengt ut.
Bønna Skrevet 1. oktober 2006 #12 Skrevet 1. oktober 2006 for det første hvem kaller katta mohammed ← Hva er det som er så galt med å kalle katta Mohammed? Selv vurderer jeg å gå til anskaffelse av en kjælegris som heter Mohammed.
Gjest Tweek Skrevet 1. oktober 2006 #13 Skrevet 1. oktober 2006 Søkte på big cat på google http://www.google.com/search?client=safari...=UTF-8&oe=UTF-8 Er nok tull ja Somboeren min og kameraten har å lagt ut tulle annonser. b.l.a skoene til en kamerat, og bilen hans som var halveies ødelagt for han klarer faen ikke passe på bilene sine, hehe. Masse folk ringte han hele dagen mens han vr i militæret, og han solgte bilen for en overraskende god pris til slutt
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #14 Skrevet 1. oktober 2006 Pass på å få med at det er bildesøket til google http://images.google.com/images?client=saf...F-8&sa=N&tab=wi
Lana_86 Skrevet 4. oktober 2006 #17 Skrevet 4. oktober 2006 Vet ikke helt om jeg tror på det der jeg. Men var vertfall en diger katt
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #18 Skrevet 4. oktober 2006 Annonsen er nå EN ting, bildet noe helt annet- Synes den var morsom jeg
Gjest Chantal Skrevet 4. oktober 2006 #19 Skrevet 4. oktober 2006 En sånn katt ønsket jeg meg som veldig liten. Dette kan jo være noe for meg.
Sam Skrevet 4. oktober 2006 #20 Skrevet 4. oktober 2006 Svær katte da! Bra det bare er tull da, for hadde det vært sant hadde jeg blitt sjokka. Kanskje det sitter ei stakkars kjerring en plass i Norge som får masse mailer om stakkas Mohammed, en liten spøk fra venninner kanskje? Litt off topic så synes jeg virkelig synd i de kattene som får bli så feite, det er jo absolutt ikke bra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå