Gjest Gjest_Lilli_* Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Hei! Har tenkt å ta med moren min på juleshopping i København. Og lurer derfor på om noen har gode forslag til hvor på nett jeg kan finne billige weekend-pakker av typen fly + 2n hotell? Er kanskje litt tidlig ute, men hadde vært digg å få det i boks så vi vet at det garantert blir noe av
Gjest Gjesta Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Norwegian har jo billige reiser til københavn. vi har tenkt oss til køben før jul vi også Men har ikke planlagt noe enda...
mowgli Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Jeg tror det billigste blir å bestille fly og hotell separat. Fly: Norwegian Hotell: Danhostel
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 Jeg og en venninne skal også til Køben på førjulstur. Har funnet billige billetter med Norwegian for under 1000 NOK T/R. Men vi trenger overnatting, noen som har noen forslag??
Brunhilde Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 Jeg og en venninne skal også til Køben på førjulstur. Har funnet billige billetter med Norwegian for under 1000 NOK T/R. Men vi trenger overnatting, noen som har noen forslag?? ← Se innlegget over ditt!
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2006 #7 Skrevet 30. september 2006 Jeg så innlegget over, men tenkte det var noen som hadde vært i Køben og overnattet andre steder enn på Danhostel da vet du.
Brunhilde Skrevet 30. september 2006 #8 Skrevet 30. september 2006 Jeg så innlegget over, men tenkte det var noen som hadde vært i Køben og overnattet andre steder enn på Danhostel da vet du. ← Ååååå, slik å forstå. Jeg har da vært i København mer enn en gang da vet du og overnattet mer enn et sted. Er jeg ikke heldig?
mowgli Skrevet 1. oktober 2006 #9 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg og en venninne skal også til Køben på førjulstur. Har funnet billige billetter med Norwegian for under 1000 NOK T/R. Men vi trenger overnatting, noen som har noen forslag?? ← The Square anbefales
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #10 Skrevet 1. oktober 2006 Ååååå, slik å forstå. Jeg har da vært i København mer enn en gang da vet du og overnattet mer enn et sted. Er jeg ikke heldig? ← WOW, visst er du heldig. Men siden du ikke vil anbefale noe sted kan du vel like godt la være å svare? Siden du bare håner andre med det svaret ditt.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #11 Skrevet 1. oktober 2006 The Square anbefales ← Takk for konstruktivt svar mowgli. Skal sjekke det ut!
Hilde Skrevet 1. oktober 2006 #12 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg var også fornøyd med the square, men spesielt billig kan man vel ikke si at det er.. Mener vi betalte i overkant av 1500 kr per natt, men om vi dro på et spesielt dyrt/dårlig tidspunkt vet jeg ikke.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #13 Skrevet 1. oktober 2006 Ser at det er litt dyrt på The Square, får sjekke litt. Har sjekket ut hotell.com og funnet noen rimelige alternativer, så det blir kanskje et av de. Men takk for gode svar
Gjest Sille Skrevet 1. oktober 2006 #14 Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Flere hotell har Tivolipakker/tilbud som kan være verdt å sjekke ut. Vi har bl.a. utnyttet slike tilbudspakker på Hotel Danmark like ved Rådhusplassen, og på Ibsens Hotel som ligger nede ved Søerne (heller ikke langt til Tivoli). Anbefales! Forresten, lurt å bestille så fort som mulig. Halve Danmarks befolkning pleier å ta førjulshelgetur til Køben Endret 1. oktober 2006 av Sille
Gjest Sille Skrevet 1. oktober 2006 #15 Skrevet 1. oktober 2006 Glemte forresten å si at jeg også har bodd på Hotel Christian IV. Ligger litt lengre vekk fra Tivoli, men likevel meget sentralt. (Nært Amalienborg slot, Rosenborg Slot, nedre del av Strøget osv.)
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #16 Skrevet 1. oktober 2006 Hvis du er coop medlem tror jeg de har en kampanje der man får 2 netter på hotell og betaler for en
Gjest Sille Skrevet 8. oktober 2006 #17 Skrevet 8. oktober 2006 Hva ble det til Gjest Lilli? Har dere fått bestilt noe?
LadyInRed Skrevet 9. oktober 2006 #18 Skrevet 9. oktober 2006 jeg skal til køben denne uka. vi har bestilt på Hotell Opera etter anbefaling av ei venninne som har bodd København (og også har testet dette hotellet). Vi betalte rett under 2000 kr for dobbeltrom to netter. Det ligger ved Nyhavn ( rett ved teateret) ; samme kjeden som The Square.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå