Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Skal ut på byen på lørdag er ikke ute så veldig ofte. Har tengt å ha på meg sort omslagskjole,kan jeg ha leggings til ? Er 44 år Eller er det mest stiligt for meg å ha en pen sort dressbuse? Skal ha bredt sort belte til. Håper på litt hjelp ,slik at jeg ikke skjemmer meg litt ut..
tuji Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Det kommer mer an på hvilken type du er enn på alder. Prøv det på hjemme, så ser du fort om det er noe du tør å vise deg utendørs i. En dressbukse under er veldig safe, da.
Gjest gjesta Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 Jeg synes det lukter litt fjortis av leggings, men jeg ville sikkert ikke steila om jeg så deg!
Karamba Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 Gå for det du føler deg mest vell i ← Helt enig! Ikke gå i noe som du ikke føler deg komfortabel i. Ikke noe i veien med å gå i leggings fordi om du er i 40-årene, kommer vel mer an på stilen din...
Krista83 Skrevet 29. september 2006 #7 Skrevet 29. september 2006 Ja ta på deg det du føler deg vell i.
Chelsea Skrevet 29. september 2006 #8 Skrevet 29. september 2006 Kan du ikke ha vanlig sort strømpebukse da? Vet det er mote, men har aldri skjønt det der med bukse under skjørt... Men det er bare min greie altså!
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #9 Skrevet 29. september 2006 Kan du ikke ha vanlig sort strømpebukse da? Vet det er mote, men har aldri skjønt det der med bukse under skjørt... Men det er bare min greie altså! ← Men da ser det ut som jeg går med minikjole. Leggings er jo ikke bukse da ..men strømpebukse uten fot.
FashionySara Skrevet 29. september 2006 #10 Skrevet 29. september 2006 Men da ser det ut som jeg går med minikjole. Leggings er jo ikke bukse da ..men strømpebukse uten fot. ← bra poeng! gå for leggingsen!
Pauline Skrevet 29. september 2006 #11 Skrevet 29. september 2006 Hadde gått for miniskjørt og leggins dersom du ellers har figur til det. Mye tøffere enn dressbukse som fort blir veldig kjedelig og nøytralt. (Event dressbukse med div. tøft tilbehør) Er også fylt 40, men liker moten med leggins og miniskjørt. Blir mye tøffere enn et vanlig skjørt /kjole antrekk
loffen Skrevet 29. september 2006 #12 Skrevet 29. september 2006 Ja, jeg synes godt du kan gå med leggings hvis du har lyst!!
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2006 #13 Skrevet 30. september 2006 Ta på deg det du vil og det du føler deg vel i du!!!!!!!!!!!!!
Gjest 63 modell Skrevet 30. september 2006 #14 Skrevet 30. september 2006 Brukte leggings 1 gang det var moderne (1980++), og har ikke sansen for leggings stilen denne gangen, men for all del er det det du liker, bruk det! Selv ville jeg ikke ha gjort det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå