Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de gått tom for idèer i Hollywood, eller? Traileren jeg har sett av filmen ser jo bare helt latterlig ut! :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har faktisk anstrengt seg for å gi denne filmen mest mulig b-preg, og det er vel neppe kvinneguidens brukere som er målgruppen. Gimmick ;)

Skrevet

Prata med noen som hadde sett filmen. Det var en film som var like underholdende som å se på en brødskive i to timer.

Skrevet (endret)

Den filmen så ikke noe stas ut.

Endret av Drua
Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Ja de har ihvertfall lykkes i å gi filmen b-film preg ;) Nesten så jeg har lyst å se den bare for å le av den.

Skrevet

Jeg leste i bladet FILM tror jeg, at i en kinosal i USA et sted så var det noen som hadde sluppet ut to store slanger i salen under filmen.. DA hadde jeg daua altså.. Men jeg har ikke så store planer om å se filmen uansett :)

Skrevet (endret)

Jeg er også veldig skeptisk til denne filmen. Kan hende jeg kommer til å se den. Den fikk faktisk terningkast 5 i Tønsbergs Blad idag! :overrasket:

Endret av Cupcake
Skrevet

Jeg skal ikke se den. Den virker rett og slett dritdårlig!!

Skrevet

Poenget er jo at den skal være et b-film-bonanza. Genial tittel!!

Ryktene sier at det hele startet med en fyllediskusjon blant regissører om hva som var den tåpeligste ideen til en film de hadde hørt, da en eller annen nevnte et manuskript som het Snakes on a plane. En regissør skal visstnok ha tent litt på ideen, og plutselig hadde Samuel L. Jackson meldt sin interesse. Etterhvert har det utviklet seg til en internett-hype uten like, hvor bloggere har laget plakater, storylines og parodier etc og har fått påvirke hvordan filmen skulle bli.

Så den var allerede et filmhistorisk fenomen uten sidestykke lenge før den i det hele tatt ble påbegynt. Men det spørs jo om filmen i seg selv er like underholdende som historiene rundt den..

Skrevet

Jeg trodde også det var kødd, men nå er jeg litt kin på å ta med meg noe billig vin med i stor termoskopp og se den på kino bare for helvete.

Skrevet

Jeg har sett den. Dååårlig, kjedelig. Har snakket med flere i USA og alle elsker den visst der borte. De sammenligner den med Rocky Horror Picture Show. En film som er best på kino for alle i salen blir kjempeinvolvert og hyler og hoier osv.

Skrevet

Tror faktisk den filmen stiller i samme kategori som "Anaconda" - usannsyyyyyynlig dårlig!!! :icon_neutral:

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Også 10000m klubben da! Herregud og faen, må de reklamere med blonde knullekoner for å trekke folk? :frustrert:

Skrevet

Min nysgjerrighet er vekt, så jeg tror faktisk jeg må se den! :overrasket::ler:

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Jeg så den i går.

Veldig klisjéfylt Hollywood-skrekkfilm. En parodi på seg selv.

Skrevet

Ja den skal jeg se..elsker sånne rare filmer..

Skrevet

Så den også i går kveld.

Hvis du ikke liker slanger, så må du droppe denne. Hvis du får spader av grostesk død, så må du droppe denne. Hvis du mener at alle filmer bør ha et visst intelektuelt nivå, må du droppe denne.

Hvis du derimot liker litt skrekk og grøss og det å skvette himmelhøyt og at kjipe folk får sin straff og en kul Samuel L. Jackson, så får du full uttelling. :)

Skrevet

Jeg skal ikke se den, men tente likevel på Tristessas idé om vin i termos. Genialt! ;) (Det eneste er den neverending tissinga..)

Skrevet
Så den også i går kveld.

Hvis du ikke liker slanger, så må du droppe denne. Hvis du får spader av grostesk død, så må du droppe denne. Hvis du mener at alle filmer bør ha et visst intelektuelt nivå, må du droppe denne.

Hvis du derimot liker litt skrekk og grøss og det å skvette himmelhøyt og at kjipe folk får sin straff og en kul Samuel L. Jackson, så får du full uttelling. :)

Ooo, hørtes bra ut! :hoppe:

Skrevet
Jeg skal ikke se den, men tente likevel på Tristessas idé om vin i termos. Genialt! ;) (Det eneste er den neverending tissinga..)

Jaikkesant? Vi skulle bodd nærmere hverandre, så kunne vi realisert idéen. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...