Karamba Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Har de gått tom for idèer i Hollywood, eller? Traileren jeg har sett av filmen ser jo bare helt latterlig ut!
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 De har faktisk anstrengt seg for å gi denne filmen mest mulig b-preg, og det er vel neppe kvinneguidens brukere som er målgruppen. Gimmick
Superlammet Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Prata med noen som hadde sett filmen. Det var en film som var like underholdende som å se på en brødskive i to timer.
Drua Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 (endret) Den filmen så ikke noe stas ut. Endret 29. september 2006 av Drua
Gjest Norwegian Blue Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 Ja de har ihvertfall lykkes i å gi filmen b-film preg Nesten så jeg har lyst å se den bare for å le av den.
Gjest gjesta Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 Jeg leste i bladet FILM tror jeg, at i en kinosal i USA et sted så var det noen som hadde sluppet ut to store slanger i salen under filmen.. DA hadde jeg daua altså.. Men jeg har ikke så store planer om å se filmen uansett
Cupcake Skrevet 29. september 2006 #7 Skrevet 29. september 2006 (endret) Jeg er også veldig skeptisk til denne filmen. Kan hende jeg kommer til å se den. Den fikk faktisk terningkast 5 i Tønsbergs Blad idag! Endret 29. september 2006 av Cupcake
Trampe Skrevet 29. september 2006 #8 Skrevet 29. september 2006 Jeg skal ikke se den. Den virker rett og slett dritdårlig!!
Gjest Gjesta Skrevet 29. september 2006 #9 Skrevet 29. september 2006 Poenget er jo at den skal være et b-film-bonanza. Genial tittel!! Ryktene sier at det hele startet med en fyllediskusjon blant regissører om hva som var den tåpeligste ideen til en film de hadde hørt, da en eller annen nevnte et manuskript som het Snakes on a plane. En regissør skal visstnok ha tent litt på ideen, og plutselig hadde Samuel L. Jackson meldt sin interesse. Etterhvert har det utviklet seg til en internett-hype uten like, hvor bloggere har laget plakater, storylines og parodier etc og har fått påvirke hvordan filmen skulle bli. Så den var allerede et filmhistorisk fenomen uten sidestykke lenge før den i det hele tatt ble påbegynt. Men det spørs jo om filmen i seg selv er like underholdende som historiene rundt den..
Tristessa Skrevet 29. september 2006 #10 Skrevet 29. september 2006 Jeg trodde også det var kødd, men nå er jeg litt kin på å ta med meg noe billig vin med i stor termoskopp og se den på kino bare for helvete.
Gjest mela Skrevet 29. september 2006 #11 Skrevet 29. september 2006 Jeg har sett den. Dååårlig, kjedelig. Har snakket med flere i USA og alle elsker den visst der borte. De sammenligner den med Rocky Horror Picture Show. En film som er best på kino for alle i salen blir kjempeinvolvert og hyler og hoier osv.
Scorpina Skrevet 29. september 2006 #12 Skrevet 29. september 2006 Tror faktisk den filmen stiller i samme kategori som "Anaconda" - usannsyyyyyynlig dårlig!!! :icon_neutral:
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 29. september 2006 #13 Skrevet 29. september 2006 Også 10000m klubben da! Herregud og faen, må de reklamere med blonde knullekoner for å trekke folk?
Sahara Skrevet 30. september 2006 #14 Skrevet 30. september 2006 Min nysgjerrighet er vekt, så jeg tror faktisk jeg må se den!
Gjest Ylva Virvla Skrevet 30. september 2006 #15 Skrevet 30. september 2006 Jeg så den i går. Veldig klisjéfylt Hollywood-skrekkfilm. En parodi på seg selv.
Gjest Nope Skrevet 1. oktober 2006 #16 Skrevet 1. oktober 2006 Ja den skal jeg se..elsker sånne rare filmer..
Catzy Skrevet 1. oktober 2006 #17 Skrevet 1. oktober 2006 Så den også i går kveld. Hvis du ikke liker slanger, så må du droppe denne. Hvis du får spader av grostesk død, så må du droppe denne. Hvis du mener at alle filmer bør ha et visst intelektuelt nivå, må du droppe denne. Hvis du derimot liker litt skrekk og grøss og det å skvette himmelhøyt og at kjipe folk får sin straff og en kul Samuel L. Jackson, så får du full uttelling.
Gjest gjest1 Skrevet 1. oktober 2006 #18 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg skal ikke se den, men tente likevel på Tristessas idé om vin i termos. Genialt! (Det eneste er den neverending tissinga..)
Vendie Skrevet 1. oktober 2006 #19 Skrevet 1. oktober 2006 Så den også i går kveld. Hvis du ikke liker slanger, så må du droppe denne. Hvis du får spader av grostesk død, så må du droppe denne. Hvis du mener at alle filmer bør ha et visst intelektuelt nivå, må du droppe denne. Hvis du derimot liker litt skrekk og grøss og det å skvette himmelhøyt og at kjipe folk får sin straff og en kul Samuel L. Jackson, så får du full uttelling. ← Ooo, hørtes bra ut!
Tristessa Skrevet 1. oktober 2006 #20 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg skal ikke se den, men tente likevel på Tristessas idé om vin i termos. Genialt! (Det eneste er den neverending tissinga..) ← Jaikkesant? Vi skulle bodd nærmere hverandre, så kunne vi realisert idéen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå