Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Jeg er oppriktig sjokkert over alle de damene her inne som forteller om slappe og sløve, uinteresserte og impotente menn/samboere. Er dette virkelig et vanlig problem ? Jeg trodde faktisk problemet var mye større den andre veien, altså kvinner som mangler sexlyst. Enlighten me, please.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Jeg er oppriktig sjokkert over alle de damene her inne som forteller om slappe og sløve, uinteresserte og impotente menn/samboere. Er dette virkelig et vanlig problem ? Jeg trodde faktisk problemet var mye større den andre veien, altså kvinner som mangler sexlyst. Enlighten me, please. ← Dessverre, det er mange slappe der ute......men det er noe vi helst ikke snakker om..
måvite Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Tror nok at mye av dette kan komme av at dette er kvinneguidens forum... Det vil si at størsteparten av alle innlegg er skrevet av kvinner. Og mange av oss sliter med ulike problemer med våre menn!
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2006 #4 Skrevet 30. september 2006 Impotens kommer ofte av for mye sex med samme dame, ny ung og søt dame gir resultater. Et knull med ei på 20 så klarer jeg å ha sex med kona på 37 i minst en måned, vi er åpne om det og det funker fint!! Kona får all den sex hun trenger, og jeg får variert sex.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg har vært sammen med en som def ikke knuller andre, men som hele tiden rett og slett har slitt med potens. Han har tom grått flere ganger fordi han ikke kan tilfredsstille meg. Og det er trist for oss begge selvsagt. Nå har vi ikke hatt sex på snart 1mnd, men jeg har vært borte 17dager da... Likvel, trodde jeg at nå, etter så lang tid skulle vi hoppe i senga å elske som ville hester. Men nei. Nå har han en dårlig periode og har rett å slett ikke lyst! Bir ikke kåt uansett. Så.....jeg blir LITT frustrert for tiden!!! Nytt undertøy, flørt, stryking, ender bare med ei kald skulder og... jeg har ikke lyst. Festlig! Er det et hint her jeg burde ta?
Gjest Gorgonzola Skrevet 10. oktober 2006 #6 Skrevet 10. oktober 2006 Impotens kommer ofte av for mye sex med samme dame, ny ung og søt dame gir resultater. Et knull med ei på 20 så klarer jeg å ha sex med kona på 37 i minst en måned, vi er åpne om det og det funker fint!! Kona får all den sex hun trenger, og jeg får variert sex. ← Et suverent bidrag til debatten som har pågått her på forumet en stund om man bør tillate gjesteinnlegg eller ikke..................... Jeg har vært sammen med en som def ikke knuller andre, men som hele tiden rett og slett har slitt med potens. Han har tom grått flere ganger fordi han ikke kan tilfredsstille meg. Og det er trist for oss begge selvsagt. Nå har vi ikke hatt sex på snart 1mnd, men jeg har vært borte 17dager da... Likvel, trodde jeg at nå, etter så lang tid skulle vi hoppe i senga å elske som ville hester. Men nei. Nå har han en dårlig periode og har rett å slett ikke lyst! Bir ikke kåt uansett. Så.....jeg blir LITT frustrert for tiden!!! Nytt undertøy, flørt, stryking, ender bare med ei kald skulder og... jeg har ikke lyst. Festlig! Er det et hint her jeg burde ta? ← Det eneste hintet jeg kan gi deg er: Skyll ego-pillene i dass og så kan du begynne å ta mannen din litt på alvor...................
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #7 Skrevet 10. oktober 2006 Mannen er usikker på rollen sin. Det er liksom damene som skal definere hvordan alt skal være nå fortida og mannen skal være både maskulin og tøff jeger OG interessert i gardiner og snakke om gråting og følelser. Forhold har blitt helt altoppslukende og kvinner stiller så utrolig mange krav til at alt skal være perfekt hele tiden. De irriterer seg over ting og blåser opp bagateller til kjempeproblemer. Og så skal alt diskuteres og analyseres og så skal mannen være MISNT like interessert i alt damen er interessert i som henne. Ikke noe kan bare skure og gå, for da er det et problem. Ikke rart mannen blir impotent av alt det maset. La mannen være litt i fred. Ikke definer dere selv ut fra hvordan temperaturen i forholdet er hele tiden. Det går opp og ned her i livet, også i parforhold. Hilsen voksen dame
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #8 Skrevet 10. oktober 2006 Mannen er usikker på rollen sin. Det er liksom damene som skal definere hvordan alt skal være nå fortida og mannen skal være både maskulin og tøff jeger OG interessert i gardiner og snakke om gråting og følelser. Forhold har blitt helt altoppslukende og kvinner stiller så utrolig mange krav til at alt skal være perfekt hele tiden. De irriterer seg over ting og blåser opp bagateller til kjempeproblemer. Og så skal alt diskuteres og analyseres og så skal mannen være MISNT like interessert i alt damen er interessert i som henne. Ikke noe kan bare skure og gå, for da er det et problem. Ikke rart mannen blir impotent av alt det maset. La mannen være litt i fred. Ikke definer dere selv ut fra hvordan temperaturen i forholdet er hele tiden. Det går opp og ned her i livet, også i parforhold. Hilsen voksen dame ← AMEN!
Jalp Skrevet 10. oktober 2006 #9 Skrevet 10. oktober 2006 Monogamiets svøpe... Nei...vi menn har jo ikke alltid lyst...og få ereksjon på kommando er vel omtrent like håpløst å få til som at en kvinne skulle bli våt i skjeden på kommando. Jeg for min del antar at det er like vanlig at menn ikke har lyst i et forhold, som at kvinner ikke har lyst. Men at menn ikke har lyst har ikke passet med macho- mannsrollen, og derfor er det enda litt tabu å sette fokus på dette. Men disse problemene oppstår jo alltid i et monogamt forhold som har vart en stund. Det er ganske få stabile forhold som ikke opplever dette fra tid til annen, enten det er mannen eller kvinnen som mister lysten. Jeg mener dette er monogamiets svøpe...sex blir kjedelig etterhvert. Man oppnår mye ved å leve i et monogamt forhold. Trygghet, stabilitet, samhørighet, nærhet o.s.v. Bare så synd at så få blir fortalt hva man må regne med å betale. Jo man betaler med større eller mindre andeler av den seksuelle spenningen, kåtheten og muligheten til å utforske egen seksualitet sammen med andre mennesker. Det er hva monogamiet koster...for de fleste. Men jeg tror vi kunne ha gjort oss selv en tjeneste om vi hadde avdramatisert dette med ikke å ha lyst. Det er veldig vanlig,- og nei...det betyr nødvendigvis ikke at partneren har noe på si, eller synes du ikke er attraktiv lenger.
pellegrino Skrevet 10. oktober 2006 #10 Skrevet 10. oktober 2006 Impotens kommer ofte av for mye sex med samme dame, ny ung og søt dame gir resultater. Et knull med ei på 20 så klarer jeg å ha sex med kona på 37 i minst en måned, vi er åpne om det og det funker fint!! Kona får all den sex hun trenger, og jeg får variert sex. ← Javel, så det er det som må til for at du skal "klare" å ha sex med kona di? Du var fin, du Og konas selvfølelse er på topp?
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #11 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg er mann på 45, samboer i 12 år, 2 barn i skolealder. Vi har sex kun i helgene og i ferier, aldri på hverdager. Dette fungerer bra, ettersom vi begge er klar over at par trenger ro og fred og overskudd for å kunne ha god sex. Det overskuddet finnes ikke på en onsdag kveld kl 2300, særlig ikke når du vet at du skal opp kl 0600 neste morgen. At man har sex sjelden, betyr også at det blir bra. Det gjelder å bygge opp spenningen. At sex fortsatt er bra etter 12 års samliv, betyr vel at vi gjør noe riktig.
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #12 Skrevet 12. oktober 2006 Når man jobber seks dager i uka og livet fortiden kun består av jobb, spise, sove så er det lite fristende å ha sex. Skal jeg ha sex må jeg ha overskudd og føle meg vel. menn er hverken mer eller mindre kåte enn kvinner. I min omgangskrets jobber gutta klart mer enn jentene målt i både timer og hvor fysisk arbeidet er, ikke rart vi gutta er trøtte!
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #13 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg er mann på 45, samboer i 12 år, 2 barn i skolealder. Vi har sex kun i helgene og i ferier, aldri på hverdager. Dette fungerer bra, ettersom vi begge er klar over at par trenger ro og fred og overskudd for å kunne ha god sex. Det overskuddet finnes ikke på en onsdag kveld kl 2300, særlig ikke når du vet at du skal opp kl 0600 neste morgen. At man har sex sjelden, betyr også at det blir bra. Det gjelder å bygge opp spenningen. At sex fortsatt er bra etter 12 års samliv, betyr vel at vi gjør noe riktig. ← jeg er to år eldre enn deg, vært gift i mange flere år enn ditt samboerskap, har flere barn og mer sex Tror neppe jeg jobber mindre heller.
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #14 Skrevet 12. oktober 2006 Når man jobber seks dager i uka og livet fortiden kun består av jobb, spise, sove så er det lite fristende å ha sex. Skal jeg ha sex må jeg ha overskudd og føle meg vel. menn er hverken mer eller mindre kåte enn kvinner. I min omgangskrets jobber gutta klart mer enn jentene målt i både timer og hvor fysisk arbeidet er, ikke rart vi gutta er trøtte! ← Den ungdommen, den ungdommen ... utslitt før tida Jeg er snart femti og ennå ikke trøtt. Ikke engang etter nattvakt og tunge løft. Jobber mer du liksom ...
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #15 Skrevet 12. oktober 2006 jeg er to år eldre enn deg, vært gift i mange flere år enn ditt samboerskap, har flere barn og mer sex Tror neppe jeg jobber mindre heller. ← Er det noe poeng i å skryte på seg mer sex? Fint for deg om du er fornøyd.
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #16 Skrevet 12. oktober 2006 Er det noe poeng i å skryte på seg mer sex? Fint for deg om du er fornøyd. ← Ikke noe større poeng enn å syte over hvor trøtt man er og hvor mye man jobber.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå