Gjest Taxi Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Jeg la inn et bud på 990 000 på en leilighet i dag tidlig, på en leilighet som lå ute med prisantydning 1,090. Megler ringte tilbake og sa at selger er ikke villig til å gå så langt ned, men at jeg kan få den for 1,070 i dag. nå. det er ingen andre med i budrunden... jeg synes fortsatt 1,070 er LITT dyrt for denne, men det er vel ikke noen vits i å legge inn et bud på 1,050 f.eks nå når de har sagt det?? For jeg kunne KANSKJE tenke meg å gi 1,050 for den, ikke helt bestemt meg enda. men blir det aktuelt i det hele tatt når selger har kommet med et motbud som varer ut dagen? *kan ikke så mye om dette*
*Terje* Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Du kan fint prøve deg på 1,050 og si at dette er ditt siste bud. Dersom megler ikke har noen andre interessenter er det meget mulig at selger vil godta dette. At han har gitt et motbud betyr at han er pliktig til å la deg kjøpe dersom du aksepterer, uansett hva eventuelle nye ville være villige til. Det betyr også at du er fri fra dine tidligere bud, men IKKE at det er forbudt å legge inn et lavere bud
Malama Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Du kan jo prøve, ikke umulig at selger aksepterer det dersom der ikke er andre interessenter, men dersom selger synes det er for lavt (ikke så rart, selger vil jo gjerne ha prisantydning) så kan han velge å avstå fra det, og heller håpe på å få en annen kjøper senere (eller at du da likevel aksepterer prisen han ber om) Men det er mulig selger akdepterer ditt bud også, det vet du ikke før du prøver.
*Terje* Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 Grattis! ← Det var fra meg. Hadde visst logget meg ut jeg
Gjest Taxi Skrevet 29. september 2006 #7 Skrevet 29. september 2006 Tuuusen takk!! Jeg føler litt skrekkblandet fryd merker jeg
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #8 Skrevet 29. september 2006 Gratulerer! Det lønner seg å prøve seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå