Gjest tippsi Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Vi leier en leilighet som hittil har fungert strålende (en og en halv måned), men i går så jeg plutselig at det var vått på den ene siden av doen. Tenkte først at vi hadde sølt litt vann, men det luktet tiss! Det så ut som en hel liten dam, altså ikke små drypp av noe. Det kommer ut av selve skålen nesten helt foran ser det ut som. Litt usikker på når det skjer, det er iallfall ikke umiddelbart etter at vi har trykket ned. Som regel går det en stund og så plutselig er det en liten dam der. Det er skikkelig ekkelt og plagsomt, men jeg aner ikke hva jeg kan gjøre med det! Er det utleier som har ansvar for dette eller? Er det noe man kan gjøre selv eller skal rørlegger tilkalles? Håper noen har litt erfaring med lekkende doer her
Gjest HB Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Du er sikker på at det ikke er kondens? Fukten i luften etter en dusj legger seg på en kald do og renner etterhvert ned på gulvet. Er det en sprekk i toalettet og dere ikke er ansvarlige for at sprekken har kommet, er du jo noe utleier må orden opp i. Prøv å finen ut nøyaktig hvor vannet som et utgangspunkt. Hilsen Lille meg
kamela Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Tipper det er kondens, det sliter jeg også med for tiden. Forsøk å la døra stå oppe hele tiden og se om det hjelper med bedre luftsirkulasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå