Gjest Gjesta Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Noen som vet hva jeg tenker på? Jeg skulle gjerne sett litt nærmere på det tilbudet, men jeg fant det ikke på hjemmesiden... Er det noen som vet hvor man får kjøpt dette og hvilket merke hvitevarer det er snakk om?
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Noen som vet hva jeg tenker på? Jeg skulle gjerne sett litt nærmere på det tilbudet, men jeg fant det ikke på hjemmesiden... Er det noen som vet hvor man får kjøpt dette og hvilket merke hvitevarer det er snakk om? ← Det er vel Bosch, hvis jeg ikke husker feil. Komfyr, komfyrtopp og oppvaskmaskin. Kosta 11 000 et eller annet. Det virker som et godt tilbud. Er vel ikke induksjon, da.
Gjest Gjesta Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Det er vel Bosch, hvis jeg ikke husker feil. Komfyr, komfyrtopp og oppvaskmaskin. Kosta 11 000 et eller annet. Det virker som et godt tilbud. Er vel ikke induksjon, da. ← Nei antagelig vanligkeramisk topp. Men det er det vi vil ha. Hmm Hvor kan jeg finne dette tilbudet tro?
Krista83 Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Jeg så denne reklamnen da jeg var innom HTH, kanskje du jan ta deg en tur, eller send en mail til HTH og spørr om hvilke produkter det er, få varenummer og gå så inn på www.bosch-hvitevarer.com å se der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå