Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man ikke bruker eggløsningstester, hvordan vite at man har eggløsning da?

På dag 10 og 11 etter mensen hadde jeg murringer og smerter i magen slik jeg bruker å ha når jeg tror jeg har eggløsning. Men hadde ikke eggløsningsslim (utflod) da. På dag 15 etter endt mensn fikk jeg noe som kan ligne på eggløsningsslim. Men når hadde jeg eggløsningen da?? :forvirret:

Har ganske nøyaktig 28 dager mellom endt mens og ny mens, så jeg har vel en syklus på ca 33 dager.

Har derer noen formening om dette? Er jo så vanskelig å vite når man har eggløsning når man ikke bruker tester, men vil vente med å begynne å bruke det. Har jo bare prøvd i et par mnd ;)

Har dere som oftest eggløsning når dere har smertene og murringene?

Takknemlig for svar :):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De gånger jag har blivit gravid har jag noterat tydligt EL-slim, sist bekräftade jag observationen med en EL-test också.

EL slimmet var tydligt ljust, geleaktigt och med vita trådar i. Går inte att missta från vanliga flytningar/utflod som är mer mjölkaktig i färgen.

Murrningar och annat tycker jag att jag har i magen titt som tätt och att det är svårt att skilja en mens eller EL-murrningar från fiberrika frukostar eller annan mat som påverkar magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...