Gjest Tweek Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Vi har tenkt å kjøpe oss speilrefleks kamera, men er det noen som har som har anbefalinger? Vi har sett litt på dette: http://www.fotovideo.no/aspx/login.aspx?Re...9154&who=kelkoo Noen som har andre anbefalinger?
Gjest snikkelora Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Har ingen erfaringer bare hørt at det er veldig bra. Men vi skal ha Nikcon E50 tror jeg...
nea Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Min kjære er veldig fornøyd med sitt Canon 350D i allefall.. Tar gode bilder og er lett å justere ting på. Canon er også kjempelette i menyene.. Til og med jeg skjønner noe av det
Gjest Revenka Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 Har canon 350D og er superfornøyd. Vet om 4 andre som har samme kamera som også er fornøyd.
Orthia Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 Vær klar over at det du har linket til, kun er kamerahuset, dvs ingen optikk følger med. Du kan sikkert også få forrige modell, EOS 350D, til en god pris nå. For anbefalinger, sjekk www.dpreview.com evt. www.akam.no www.foto.no
Gjest Tweek Skrevet 29. september 2006 #7 Skrevet 29. september 2006 å, hehe. Ok jeg trodde jeg linket til kameraet, hehe. Men 400d som vi skal kjøpe er jo oppfølgeren til 350D Og det er jo ikke store forkjellen på de Vi bare venter på studielån så skal vi kjøpe det.. Men hvilke linser er det lurt å ha? følger det bare med en linse?
Nightingale Skrevet 30. september 2006 #8 Skrevet 30. september 2006 Det følger med en linse hvis du kjøper en pakke som har det inkludert, men du kan også kjøpe bare kamerahuset, og heller satse på en litt bedre linse hvis du har mer penger du vil legge i kjøpet. Hvis du er helt nybegynner holder det nok i massevis å begynne med den kit-linsa som følger med.
Gjest gjesta Skrevet 30. september 2006 #9 Skrevet 30. september 2006 Jeg kjenner mange som har 350D og som er veldig fornøyde. Canon sine speilreflekskamera er utrolig lette å bruke og forstå Selv skal jeg kjøpe meg 350D brukt, med litt utstyr. Blir ikke så veldig mye dyrere enn det kamerahuset du linket til..
Gjest Tweek Skrevet 30. september 2006 #10 Skrevet 30. september 2006 Hehe, nei jeg trodde jeg linket til selve kameraet, som vi skal kjøpe Men tror vi skal kjøpe 400D da, det er oppfølgeren og forkjellen er at 400D har 10 mp, større skjerm, og så har det støvrenser ting på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå