Gå til innhold

HED KANDI

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet om utesteder som har denne typen musikk i Oslo? Love it.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Parkteateret får besøk av Ray Coker og soulmovement i dag, med Bobby og Steve som gjester. Så da serveres det garantert mye sexy og soulful house music.

Endret av punktom
Skrevet
Parkteateret får besøk av Ray Coker og soulmovement i dag, med Bobby og Steve som gjester. Så da serveres det garantert mye sexy og soulful house music.

Jeg jobber. :grine:

Skrevet

To bad, for her ville du nok fått mye musikk alla Hed Kandis "Disco Heaven"-serie. Iallfall fra B&S.

Men Ray Coker spiller mye rundt omkring i Oslo, så du får nok oppleve han med gjester en annen gang. Og ellers er det ofte dj-besøk fra England. Det er bare å følge med i oslopuls.

Liker du back to basic soul så har Oslo Soul Experience bursdagsfest på Stratos i morgen.

Skrevet
To bad, for her ville du nok fått mye musikk alla Hed Kandis "Disco Heaven"-serie. Iallfall fra B&S.

Men Ray Coker spiller mye rundt omkring i Oslo, så du får nok oppleve han med gjester en annen gang. Og ellers er det ofte dj-besøk fra England. Det er bare å følge med i oslopuls.

Liker du back to basic soul så har Oslo Soul Experience bursdagsfest på Stratos i morgen.

Jobber i morgen òg. :sur: Men takk for tips, punktom. Jeg har ikke peiling på den slags musikk, kom over Hed Kandi for et halvt år siden, og etter litt tilvenningstid er jeg nå hekta. Så tips om andre ting som ligner er veldig velkomment.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...