Hu i Svingen Skrevet 6. oktober 2006 #21 Skrevet 6. oktober 2006 Sier pass til egga men bacon høres godt ut. Med toast? ← You want it, you've got it baby! :-D
Hu i Svingen Skrevet 6. oktober 2006 #22 Skrevet 6. oktober 2006 duhuuhuh det var et erfaringsråd hallo :O ← OK, du er litt uklar innimellom, sorry.
Gjest mela Skrevet 6. oktober 2006 #23 Skrevet 6. oktober 2006 You want it, you've got it baby! :-D ← Wooh! :-D Da er det bare for meg å rigge meg til å vente da.
Hu i Svingen Skrevet 6. oktober 2006 #24 Skrevet 6. oktober 2006 Jepp. Trappa er av sement, så den er litt hard, men jeg regner med at det ikke er noen hindring?
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 6. oktober 2006 #25 Skrevet 6. oktober 2006 OK, du er litt uklar innimellom, sorry. ← sikkert fordi jeg glemmer å sove.. jeg visste det var en grunn til at jeg ble hjemme en fredagskveld og den var ikke KG! men nå ble det sånn, zombie-KG!
Hu i Svingen Skrevet 6. oktober 2006 #26 Skrevet 6. oktober 2006 sikkert fordi jeg glemmer å sove.. jeg visste det var en grunn til at jeg ble hjemme en fredagskveld og den var ikke KG! men nå ble det sånn, zombie-KG! ← Da er vi to.
Gjest mela Skrevet 6. oktober 2006 #27 Skrevet 6. oktober 2006 Jepp. Trappa er av sement, så den er litt hard, men jeg regner med at det ikke er noen hindring? ← Neida. No pain, no gain som de sier.
Hu i Svingen Skrevet 6. oktober 2006 #28 Skrevet 6. oktober 2006 Neida. No pain, no gain som de sier. ← Så sant!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå