Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #1 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg er student og har siden midten av mai hatt sommerjobb i det firmaet jeg har lyst til å jobbe i når jeg blir ferdig med studier. Det er mitt drømmefirma! Siden jeg er såpass flink (hehe ) har jeg fått forlenget kontrakten min tre ganger. Nå skal jeg jobbe ut oktober. Tilfeldigvis ble det nettopp ledig en fast turnusstilling der hvor jeg jobber. Jeg har kjempelyst på stillingen og har søkt. Heldigvis lar det seg kombinere med studier. Siden jeg jobbet gjennom hele sommeren - og frem til nå - har jeg ikke hatt noe ferie i det hele tatt. Spørsmålet er om jeg bør spørre om en ukes fri i oktober? Jeg føler at jeg trenger ferie, men jeg vil også gi godt inntrykk frem til jeg får vite om jeg får den turnusjobben eller ikke. Da passer det jo ikke å ta fri. Er det lurt å ta fri midt oppi "bestemmelsesprosessen"? Dette er som sagt mitt drømmearbeidsplass. Hva hadde dere gjort? Takknemlig for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. september 2006 #2 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg ville personlig ha aventet til prosessen var ferdigstilt, og eventuelt satt en ferie som betingelse før jeg hadde startet, dersom jeg hadde fått tilbud om jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå