Murron Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 ¨stemmer det at det er ensbetydende med denne sykdommen? at man er sliten og trett. Og dyptliggende kviser og barnløshet? overvekt iform av "epleform"? Har ingen med pco menstruasjon? Driver å undersøker rundt litt om denne sykdommen og hadde vært fint om noen har tid å svare
Marcia Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Jeg har PCOS, men har ikke hørt om at tretthet skulle være et av symptomene før du skrev det nå. Jeg er ikke en sånn person som sprudler av energi akkurat, men har ikke tenkt på at jeg er spesielt mye trøtt og sliten heller. Har inntrykk av at symptomene varierer litt fra kvinne til kvinne. Jeg har cyster på eggstokkene, uregelmessig mens (gjerne 4 - 7 uker lange sykluser) og problemer med å få barn (nå ja, vi har akkurat funnet ut at mannen min ikke produserer all verdens av sædceller heller, så hva som skyldes ham og hva som skyldes meg er ikke så godt å si). Mange sliter med overvekt, men jeg er heldigvis slank selv om jeg spiser som en hest. Jeg synes vel selv at jeg har en god del kroppshår og uren hud, men legen mente det var helt normalt. Så om det er min egen forfengelighet eller PCOS'en som spiller inn der kan man jo diskutere!
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 Jeg har alle de tingene du nevner untatt kviser. Det har jeg aldri hatt.
~Belle~ Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Jeg har PCOS, og jeg er i perioder veldig trøtt, men vet ikke om det har noen sammenheng. Jeg er ikke overvektig, har ikke kviser og har heller ikke øket behåring. Jeg har veldig lange og uregelmessige syklusser, fra 33 dager til 80 dager. Jeg har smertefulle menstruasjoner og har kraftig blødning. Jeg har cyster på eggstokkene og har prøvd på å bli gravid i 17 måneder
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 Har PCOS, og er som ~Belle~ trøtt i perioder. Jeg er overvektig (har sånn mage så jeg ser gravid ut ), har økt behåring, men har sykluser på 30 dager(kraftige). Dette ble regelmessig etter at jeg hadde lapraskopi. Før lapraskopien hadde jeg sykluser på 3-4 mnd. Kviser får jeg før/under mens.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 Meg over... Har vært prøvere i 6 år...
Murron Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 5. oktober 2006 takk for at dere gadd å svare på dette. En stor til dere som sliter med å bli gravid, lykke lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå