Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Hjelp... Er så forelsket at jeg nesten er dårlig! Ja det er sant. Får ikke sove om natta. Tenker på han (nesten) hele dagen. Får hjertebank når jeg er i nærheten av han. Skal jeg si noe, blir det noe dumt. Og stemmen blir rar. Huff... Og så går man å lurer på om man egentlig vil ha et forhold? Og ikke vet jeg hva han synes om meg! Syns det er vanskelig. Hvis en ikke er forelsket går man og ønsker å bli det. Og når jeg nå er det er det ikke til å holde ut. .... Noen andre som har det på samme måte?
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Ja, det er det Jeg går å venter på å høre fra en jeg tenkte å gi muligheten til å si noe til meg. Ofte har det vært det motsatte, men kansje det ville være fint om det var andre veien denne gangen? Uansett går jeg rundt om bare tenker på denne personen hele dagen. Natten. Hele tiden. Så ja, jeg vet nok hvordan du har det nå. Slik jeg kjenner på meg selv, så syns jeg derfor du er heldig også Skulle ønske hun hadde slike tanker om meg som du beskriver her. Kansje hun har det?
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 Å det hørtes deilig ut. Lenge siden jeg var forelska
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 Trådstarter her... Til innlegg 3... Hadde også ville tenkt det samme om det ikke var meg Til innlegg 2... Vanskelig å gjøre et framstøt. Blir en avist så er jo det hele over! Da blir det også så vanskelig å være venner senere. Lett å tenke at hvis en ikke gjør noe så kan man bare forstette å DRØMME. Skjønner at jeg er feig Men samtidig så ville jeg selv blitt VELDIG glad om jeg viste at noen var så forelsket i meg, selv om det ikke var gjensidig.. SUKK
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå