Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er helt tydelig at jeg har et større behov for å være sammen med kjæresten min enn hva han har med meg. Han mener at et par timer hver dag er nok. Mens jeg mener at han kan ta seg litt mer tid til meg...

Ting hadde kanskje vært litt annerledes om det var slik at jeg følte at det var meg han ville komme hjem til, og ikke at han ville komme hjem fordi det er der han bor. Det er nettopp denne følelsen jeg har. At han kommer hjem fordi det er hjemmet hans, ikke fordi kjæresten hans er hjemme.

Han sier at han er glad i meg, savner meg, og liker å være sammen med meg. Men det han sier er liksom ikke samsvar med det han gjør.....

Jeg er ganske ofte lei meg på grunn av dette, men det er liksom ikke så mye jeg kan gjøre...jeg kan ikke TVINGE han til å være sammen med meg...det ønsker jeg heller ikke, fordi da ender det bare opp med at han i hvert fall ikke ønsker å tilbringe tid meg med...

Hva skal jeg gjøre??

Helt siden jeg flyttet hjemmenfra for 4 år siden og bodd på 3 plasser (dette er min tredje plass), så har det vært veldig tungt. Fordi jeg har liksom ikke fått så mange venner som jeg kan være sammen og snakke med. Tror kanskje litt av behovet jeg føler vil gå bort om jeg får sosialisert meg... Men det er ikke så enkelt...

Så det har endt opp med at jeg har sittet hjemme å ventet på kjæresten min, men han har vært på skolen.... Jeg har selvsagt gått på skole jeg også, men har ikke hatt like mye å gjøre som han....

Han klager også over at han ikke får så mye sex... men hvordan kan jeg gi sex til en som ikke er hjemme... en som ikke gir meg den følelsen av nærhet som jeg trenger... Hvis vi har vært sammen fra fredagskvel, er sjansen stor for at det blir noe på han på søndagen... men når han kommer hjem sent på kvelden og forventer sex.. det går bare ikke....HJELP!!

OG jeg vil IKKE HØRE: "Dump han" fordi jeg eeelsker han mer enn noe annet! Og det er uaktuelt...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_mina_*
Skrevet

Jeg synes et par timer hver dag høres mer enn nok ut. Han må jo få tid til å være med andre venner, trene, studere osv osv? Et par timer hver dag ville vært for mye for min del. Jeg kommer som regel ikke hjem før i syvtiden om kvelden, så hvis jeg da skulle tilbragt et par timer hver dag med typen ville jeg jo ikke fått gjort noe annet. Jeg har dessuten et stort behov for å få litt tid for meg selv, slippe å forholde meg til andre.

At han synes det er nok betyr jo ikke at han ikke er glad i deg? Jeg ser ikke helt hva annet du kan gjøre enn "get used to it". Hvor mange timer ville du synes var ok da?

Skrevet
Han klager også over at han ikke får så mye sex... men hvordan kan jeg gi sex til en som ikke er hjemme... en som ikke gir meg den følelsen av nærhet som jeg trenger... Hvis vi har vært sammen fra fredagskvel, er sjansen stor for at det blir noe på han på søndagen... men når han kommer hjem sent på kvelden og forventer sex.. det går bare ikke....HJELP!!

Det høres ut som om du bruker sex som "belønning" til kjæresten din dersom han har vært "flink" og vært sammen med deg hele helgen - da blir det noe på han på søndag liksom...dette er ikke særlig lurt av deg tror jeg. Skjønner godt at han klager på lite sex da. Sex skal ikke være et forhandlingskort i et forhold, da går det fort galt. :forvirret:

Skrevet

Har jeg forstått det rett, han har lange studiedager, og etter det ønsker han å tilbringe tid med venner/hobbyer istedenfor deg?

Har også en kjæreste med større sosialt behov enn meg. Har gode venner og finner på ting med de også, men han har litt flere venner og litt flere avtaler enn meg. En ting jeg har lært er viktig, er å ta det med et smil. Ønske han en hyggelig stund, heller enn å "mase" på han med meldinger og sånn når han er borte fra deg. Men du må gjerne også si at du gleder deg til han kommer hjem til deg.

Har du prøvd å snakke med han om at du ikke føler at han viser nok begeistring for deg? Forklar at det vil gjøre deg mye lettere til sinns om han kan komme hjem og gi deg en stor kos og et smil..eller noe i den duren. Kanskje han rett og slett ikke tenker på det, eller kanskje han ikke er så kosete av seg, men kan forbedre seg. Tips han også om at du ønsker å bli forført før sex..altså at han koser/viser nærhet først for så å bli mer intim.

Du kan jo også oppfordre til at han kan ta venner med seg hjem for å se film eller noe. Så kan du sitte i armkroken hans! :)

Og om dere ikke allerede gjør det, spis middag sammen hver dag om mulig. Gjerne samarbeide om matlagingen mest mulig. Så kan du gjøre det litt koselig ved å tenne stearinlys på bordet og sånn.

Kanskje etter middag kan dere se en serie sammen du har lastet ned eller har på DVD. Det er faktisk ganske fint. Bare du og han i sofakroken. Og så etter det kan han få gjøre sitt, og kanskje føler du deg litt bedre fordi du har fått nærhet (forhåentligvis) i et par timer da.

Skrevet

Men skaff deg ett liv utenom han da. Meld deg inni ett idrettslag eller noe, både får du trening, har det gøy, engasjerer deg i noe nytt og møter masse hyggelige folk

Skrevet
Det høres ut som om du bruker sex som "belønning" til kjæresten din dersom han har vært "flink" og vært sammen med deg hele helgen - da blir det noe på han på søndag liksom...dette er ikke særlig lurt av deg tror jeg. Skjønner godt at han klager på lite sex da. Sex skal ikke være et forhandlingskort i et forhold, da går det fort galt.  :forvirret:

Det var ikke sånn jeg mente det.

Det jeg mente var at jeg ikke har så ofte lyst fordi jeg ikke føler nærheten jeg trenger for å få lyst.. Og når vi har vært sammen hele helgen, så pleier den å komme.

Skrevet (endret)
Har jeg forstått det rett, han har lange studiedager, og etter det ønsker han å tilbringe tid med venner/hobbyer istedenfor deg?

Har også en kjæreste med større sosialt behov enn meg. Har gode venner og finner på ting med de også, men han har litt flere venner og litt flere avtaler enn meg. En ting jeg har lært er viktig, er å ta det med et smil. Ønske han en hyggelig stund, heller enn å "mase" på han med meldinger og sånn når han er borte fra deg. Men du må gjerne også si at du gleder deg til han kommer hjem til deg.

Har du prøvd å snakke med han om at du ikke føler at han viser nok begeistring for deg? Forklar at det vil gjøre deg mye lettere til sinns om han kan komme hjem og gi deg en stor kos og et smil..eller noe i den duren. Kanskje han rett og slett ikke tenker på det, eller kanskje han ikke er så kosete av seg, men kan forbedre seg. Tips han også om at du ønsker å bli forført før sex..altså at han koser/viser nærhet først for så å bli mer intim.

Du kan jo også oppfordre til at han kan ta venner med seg hjem for å se film eller noe. Så kan du sitte i armkroken hans! :)

Og om dere ikke allerede gjør det, spis middag sammen hver dag om mulig. Gjerne samarbeide om matlagingen mest mulig. Så kan du gjøre det litt koselig ved å tenne stearinlys på bordet og sånn.

Kanskje etter middag kan dere se en serie sammen du har lastet ned eller har på DVD. Det er faktisk ganske fint. Bare du og han i sofakroken. Og så etter det kan han få gjøre sitt, og kanskje føler du deg litt bedre fordi du har fått nærhet (forhåentligvis) i et par timer da.

Det er sånn jeg føler det ja, at han ønsker å dra ut med kompisene å feste i helgen istedet for å være med meg..

Det er litt vanskelig å spise middagen sammen, når jeg pleier å spise rundt 4-5. Og han kommer ikke hjem før 6 eller 8 om han trener.

Jeg har prøvd å snakke med han flere ganger, det har blitt litt bedre i perioder, men så har det sklidd ut igjen... :/

Endret av Labomba_83
Skrevet
Men skaff deg ett liv utenom han da. Meld deg inni  ett idrettslag eller noe, både får du trening, har det gøy, engasjerer deg i noe nytt og møter masse hyggelige folk

Jeg har meldt meg inn i et idrettslag nå etter at vi har flyttet.

Og jeg trente på et senter der jeg bodde før. Og hadde selvsagt mange å snakke med på skolen. Men når jeg kom hjem var jeg alene..

Gjest Gjest_Pippa_*
Skrevet
Det høres ut som om du bruker sex som "belønning" til kjæresten din dersom han har vært "flink" og vært sammen med deg hele helgen - da blir det noe på han på søndag liksom...dette er ikke særlig lurt av deg tror jeg. Skjønner godt at han klager på lite sex da. Sex skal ikke være et forhandlingskort i et forhold, da går det fort galt.  :forvirret:

Off topic:

1) Er det slik at en skal stille opp og gi mannen sex fordi han synes det er for lite? Er ikke sex noe en gjør sammen, ikke får av noen eller gir til noen?

2) Er det kjekt å ha sex med noen når en føler seg oversett ellers? Jeg skjønner godt at det blir lite sex i et forhold der den ene føler at den andre ikke er tilstede. Eller er det slik at en har inngått en slags kontrakt om hvor mye sex det skal være, og sånn skal det være uavhengig av hvordan forholdet er ellers?

Skrevet
2) Er det kjekt å ha sex med noen når en føler seg oversett ellers? Jeg skjønner godt at det blir lite sex i et forhold der den ene føler at den andre ikke er tilstede.

Bra skrevet!!:)

Ingen kontrakt her nei

Skrevet
2) Er det kjekt å ha sex med noen når en føler seg oversett ellers? Jeg skjønner godt at det blir lite sex i et forhold der den ene føler at den andre ikke er tilstede.

Bra skrevet!!:)

Ingen kontrakt her nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...