Gjest Primula Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Hei. Jeg har et problem. Når jeg sender sms til en venninne så komer ikke de fram til henne. Jeg har lagret nummeret på nytt flere ganger, og er selvfølgelig sikker på at det er rett nummer. Jeg prøver også å trykke på besvar- funksjonen, men meldingene kommer ikke fram til henne. HUn får meldinger fra andre, så det er ikke der feilen ligger. Hva kan være grunnen til dette? Hva skal jeg gjøre?
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Har hun sjekket om du ligger på liste over blokkerte nr? Min venninne fikk mld av alle andre bortsett fra meg, hun satt og ventet på mld hele kvelden og skjønte ikke noe. jeg tulla litt med at hun hadde blokkert meg, og da skulle hun vise at det hadde hun hvertfall ikke gjort..( vi er veldig gode venner og sender "ørten" mld daglig til hverandre) og den som lå på listen over blokkerte nr var meg.... gjett om vi ler godt av det nå.....
Gjest hæ? Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Hvordan blokkerer man folk på mobilen? Trodde ikke det gikk? Ihvertfall ikke sms.
Gjest mobilbærta Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 dytter igjen. jeg mistenker at ei bitch har blokkert meg så hvordean gjør man dette? ut med språket!
Gjest Primula Skrevet 2. oktober 2006 #6 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg aner ikke hvordan man gjør det, men det var akkurat det som hadde skjedd. Venninna mi hadde blokkert meg uten at hun visste om det Så nå kan vi endelig sende meldinger til hverandre igjen.
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #7 Skrevet 2. oktober 2006 Kanskje det er derfor jeg og broren min aldri får til å sende meldinger til hverandre! Hmm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå