Gå til innhold

Spinnvill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jeg forstått riktig når jeg tror at du skal gifte deg i Trondheim på samme dag som meg? 16. juni?

Fortell da! Kirke, lokale, mat, blomster...... Alt klart? Tida går så fort, plutselig er vi der :)

Skrevet

Ooooops! Ser jeg skrev nicket ditt feil.......

Skrevet

det skal vi. Fikk ordnet kirke og lokale tidligere denne uka:) Ranheim kirke og festen skal være i Folkets hus på Ranheim. Har ikke kommet særlig lenger i planleggingen enda, så håper tida ikke går alt for fort :)

Du da? Kommet langt i planlegginga du da? Hvor skal dere gifte dere?

Skrevet

Vi skal gifte oss i Ila kirke, og ha festen i Jernbanefolkets hus. Har vel egentlig det meste ganske klart i tankene, men ikke så mye i praksis. Jobber veldig med å finne brudebukett for tiden, vi blir ikke enig jeg og sambo. Han vil ha lys/ hvit bukett, og jeg vil ha en skarp kontrastfarge til den hvite kjolen. Har ellers funnet en foreløpig favoritt til kjolen, og bestilt brudepikekjoler. Invitasjoner, kirkeprogram og festprogram lager vi selv på PC`n, og der er et utkast klart. Samme med gjesteliste, bordplassering og meny/drikke. Får vel ikke gjort så mye mer før nyttår. Jo, vi har reservert for bryllupsnatta ;)

Har vært i bryllup både i Ranheim kirke og på Folkets hus, Ranheim. Begge plasser er kjempefine! :)

Artig at det er flere her inne fra samme område og samme dato :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...