Drua Skrevet 28. september 2006 #1 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Lager jo dette så sjelden, så nå ble jeg litt usikker. På matprat sine sider står det 3 dl vann til 1,5 kg kjøtt og 1,5 kg kål, er ikke det litt lite? Endret 28. september 2006 av Drua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 28. september 2006 #2 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg synes det høres altfor lite ut. Jeg måler ikke vann, men det skal minst rekke halvveis opp på kjøttet/kålen, helst litt mer. Men jeg liker kraften og spiser fårikål i suppebolle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 28. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 28. september 2006 Det gjør jeg også, så 3 dl høres bare ut som min porsjon det. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 28. september 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Ekstraspørsmål: Lokk eller ikke lokk? Fant det ut. MED. Det klarte ikke opplysningskontoret for kjøtt å skrive i oppskriften sin. Endret 28. september 2006 av Drua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #5 Del Skrevet 28. september 2006 Trodde det skulle være kaldt vann jeg, men har lest og hørt en skal helle oppi kokende vann!! Noen erfaringer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 28. september 2006 #6 Del Skrevet 28. september 2006 Bruker bare 1-2 dl. jeg, men så lar jeg det koke leeenge da... Fårikål er best dagen etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 28. september 2006 #7 Del Skrevet 28. september 2006 Trodde det skulle være kaldt vann jeg, men har lest og hørt en skal helle oppi kokende vann!! Noen erfaringer?? ← Jeg bruker kokende vann, men det har neppe noe å si om man bruker kaldt vann. Jeg synes bare det er mest praktisk siden vannkokeren koker vannet mens jeg skjærer opp kjøtt og kål, så slipper jeg å vente på at vannet koker opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #8 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg bruker lite vann (maks en halvliter), men jeg synes det er godt uten altfor mye kraft. Er vel en smakssak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 28. september 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg tok halve kasserollen nesten, og det ble så bra så - masse deilig kraft Dessuten brukte jeg kaldt vann, kan ikke skjønne at det skal ha noe å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå