Gå til innhold

kommunale avgifter

Anbefalte innlegg

Skrevet

`hei

titter på leiligheter og se at på en utvalgt jeg liker står det at kommunale avgifter er dekket gjennom husleia..

hva tilsier komunale avgifter?

jeg er intr i varmtvann, er dette å si å være under kommunale avgifter? fo det står nemlig inget om dette i salgsprosjektet..... kun dette med kommunale avgifter inngår i mnd leie. dette er kjøp av leilighet altså

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommiunale avgifter er nok ikke varmevann direkte.

Det er "vann, klokakk og renovasjon" (bossøtmming) så du får vann inn, men for å få det varmt må varmtvannsberederen bruke strøm, og det går på strømregninga di, ikke kommunale avgifter. Men vannet i seg selv gjør det.

Gjest Gjest_miriam_*
Skrevet

miranda - hæ? betaler man strøm av varmtvannet? er det det du mener?

hvorfor er det en egen utgiftspost som heter varmvann da og en som heter strøm?

Skrevet

Det er ingen avgift som heter varmtvann med mindre du bor i leilighet med felles varmtvannbereder for hele blokka.

Skrevet

Nå finnes her ingen miranda, men kan det være meg du mener?

Dersom du har din egen varmtvannsbereder, slik de fleste leiligheter har, med mindre det da altså er som sissan beskriver, så trekker enne varmtvannsberederen strøm fra kontakta dener koblet inn i for å varme opp vannet og holde det varmt.

Men om du har en egen utgiftspost som heter vamrtvann, så må det være slik som sissan skriver om.

for vi andre, vi betaler for vann (via kommunale avgifter på et vis) og for strøm til å varme det opp, men ikke direkte for varmevann.

Skrevet

Er det pipe så er ofte feieavgiften inkl i kommenale avgifter

Skrevet

Ja, det er vel sant.

(egentlig så har jeg ikke 100% oversikt over dem, for vi betaler ikke kommunale avgifter, vi bor i borettlafg og kommunale avgifter er dekket i husleia, så vi får ingen regning på det derfor husker jeg ikke hva den dekker sånn i farta. Men varmevannet betaler vi selv, i form av at vi betaler for at det skal bli VARMT :) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...