Pimbila Skrevet 28. september 2006 #1 Skrevet 28. september 2006 Var det So You Think... på tirsdag? Eller er det utsatt denne uka for å begynne på tirsdag neste uke?
Hilde Skrevet 28. september 2006 #2 Skrevet 28. september 2006 Ja, de fant visst ut at tufte hadde for dårlige seertall, så de sender tirsdagens tufte på nytt i dag, og so you think you can dance er utsatt til tirsdag! Attpåtil klarte jeg å rote meg inn på en side der vinneren var klistra utover hele skjermen, så nå er jeg i alle fall sur!
Pimbila Skrevet 28. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2006 Å, nei! Du må ikke rote sånn, vøttø Så det er bare utsatt? Slik at jeg ikke har gått glipp av en episode?
Hilde Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 Du har ikke gått glipp av noe nei, jeg sjekket programmet denne uken og neste uke, og det er ingenting før neste tirsdag.
Elanor Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 Grr... nå hadde jeg gledet meg skikkelig! Har fått med meg at folk klager på TV3, men jeg syns TvNorge er hakket verre. Slike duste ting som dette får dem til å virke useriøse. Hva hjelper det å sette opp reprise av Tufte hvis det ikke blir annonsert i forkant? Innbilder TvNorge seg at halve norges befolkning ikke har tilbragt sommeren med annet enn å lengte etter Tufte IL og ligger i sengen og gråter over å ha gått glipp av 1. episode? Hvorfor skal jeg gidde å se på en Tvkanal som ikke tar seerene sine på alvor? Drittkanal!
Hilde Skrevet 28. september 2006 #6 Skrevet 28. september 2006 Jeg hadde også gledet meg, og jeg skal i alle fall ikke se tufte.. *setter på en film*
Gjest Emera Skrevet 28. september 2006 #7 Skrevet 28. september 2006 Samme her. Irriterende. Men TVNorge gjør ofte sånt. Tufte synes jeg er noe så til de grader uinteressant.
Karamba Skrevet 29. september 2006 #8 Skrevet 29. september 2006 Ble ganske irritert i går kveld! Hadde gledet meg sånn til det, også sender dem Heia Tufte i stedet...
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #9 Skrevet 29. september 2006 Denne tråden burde kanskje vært kalt "kjefte-og-smelle"-tråden Ikke falt dere inn at majoriteten har lyst til å se både Heia, Tufte og Jakten på kjærligheten? Derfor sendetiden ble endret vet dere. Og hallo, det er ikke som det svingomprogrammet deres er tatt av lufta, det kommer neste tirsdag. Chill
Gjest Emera Skrevet 29. september 2006 #10 Skrevet 29. september 2006 Næh, var det derfor..? Vi skjønner det da vettu, dusten... Men frusterte kan vi bli uansett.
Lipstick Skrevet 30. september 2006 #11 Skrevet 30. september 2006 Nei, faen. Skal de sende So you think you can dance også på tirsdagene nå??? Jeg følger jo med på BÅDE So You THink You Can Dance OG Bonderomantikk, OG har fast dansetrening hver tirsdagskveld. Urettferdig
Pimbila Skrevet 30. september 2006 Forfatter #12 Skrevet 30. september 2006 Det er heldigvis reprise på begge de programmene
Gjest Tweek Skrevet 30. september 2006 #13 Skrevet 30. september 2006 HÆ?? Jeg jobbet på torsdag, så jeg fikk ikke med meg episoden av so you think you can dance, men har de byttet sendetider? Jeg MÅ få med meg det programmet, jeg er så inspirert, og sambo sier hele meg lyser opp når jeg ser en drit fet dans :D
Catzy Skrevet 1. oktober 2006 #14 Skrevet 1. oktober 2006 Det var ingen sending av So you think you can dance på torsdag (28. sept?), Tweek. De flyttet hele greia til tirsdag neste uke. (3. okt) Så du har ikke gått glipp av noe som helst av dansing enda. Catzy
Catzy Skrevet 3. oktober 2006 #16 Skrevet 3. oktober 2006 I kveld er det altså ny episode. 19.30 viser de utstemmingen, og så fortsetter moroa kl. 20.00.
Gjest Tweek Skrevet 3. oktober 2006 #17 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg ser så lite på tv så jeg hadde egentlig glemt hele so you think you can dance, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå