Gå til innhold

Fotballreiser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har erfaring fra de turene som fotballturer.no arrangerer?

Positive/Negative, please share :smilyblomst:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg har vært på fotballtur, har vi bare kjøpt flybilletter og hotell på nettet og bestilt kampbilletter gjennom klubben. Mye billigere og mer fleksibelt. Men hvis det er et lag hvor kampene stort sett er utsolgt lang tid i forveien, blir det kanskje greiere å gå gjennom et reisebyrå, for å sikre seg billetter.

Skrevet
Når jeg har vært på fotballtur, har vi bare kjøpt flybilletter og hotell på nettet og bestilt kampbilletter gjennom klubben. Mye billigere og mer fleksibelt. Men hvis det er et lag hvor kampene stort sett er utsolgt lang tid i forveien, blir det kanskje greiere å gå gjennom et reisebyrå, for å sikre seg billetter.

Ok, takk for svar.

Men er det ikke slik at en må ha et eller annet medlemskap for i det hele tatt å få kjøpt billetter?

Skrevet

vi reiser med jevne mellomrom til england for å se kamp - kontakt billettkontoret hos klubben direkte, kan være like greit å ordne alt selv

Skrevet
vi reiser med jevne mellomrom til england for å se kamp - kontakt billettkontoret hos klubben direkte, kan være like greit å ordne alt selv

Okidoki, tusen takk for svar.

Da blir det å kontakte billettkontoret da :)

Skrevet

DOWNHILL TRAVELS er veldig gode på slike turer, søk dem opp på nettet, de har priser og ulike arrangementer på siden sin. Vi dro på firmatur med dem, det var veldig vellykket. Kommer defentlig til å bruke dem igjen...

• 3 år senere...
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er ikke enig med marsy. Tar du sjansen på å reise bort uten billett, kan du riskere å bli stående utenfor stadion uten å komme inn. mange av de som står utenfor stadion å selger billetter, leverer også falske billetter.

Det tryggeste er derfor å sørge for at alt er ordnet før du reiser.

da slipper du ubehagelig overraskeler, og turen blir så mye mye hyggeligere.

Et firma jeg har prøvd er www.fotballtur.no og er kjempefornøyd.

Her fikk vi fint hotell, billettene lå i resepsjonen når vi sjekket inn, og alt fungerte prikkfritt

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er ikke enig med marsy. Tar du sjansen på å reise bort uten billett, kan du riskere å bli stående utenfor stadion uten å komme inn. mange av de som står utenfor stadion å selger billetter, leverer også falske billetter.

Her fikk vi fint hotell, billettene lå i resepsjonen når vi sjekket inn, og alt fungerte prikkfritt

Skrevet

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hold deg langt unna fotballturer.no

Leste om uheldige folk som aldri fikk billettene sine av dem.

Bruk de seriøse

Gjest Awsome
Skrevet (endret)

Tråden er fra 2006 :filer:

Endret av Awsome

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...