Gjest gjest1 Skrevet 3. oktober 2006 #21 Skrevet 3. oktober 2006 Ja, finnes det drainpipes som ikke er i jeans-stoff? Mer som tights, bare tykkere? Noe ala de som hun her har på seg? (Ser ut som strømpebukse egentlig... ) Og de støvlettene? (Er ingen Olsentwin-fan for å ha det sagt. ) Er forresten på desperat leting etter svart strechbukse med bootcut (ikke jeans), men finner det ikke noe sted. Så et par på barneavd på H&M, men de satt ikke noe fint.
Gjest gjesta Skrevet 3. oktober 2006 #22 Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Hehe! (Tykke tights på meg. Grøss). Slike bukser jeg ser etter finnes nok (håper). Har faktisk prøvd et par som kunne minne om noe sånt, men de har virkelig ikke vært noe suksess. De jeg er ute etter skal se ut som "jeans" (lommer, linning...), uten å ha den grove slitte sortjeansteksturen. Også skal de sitte ok da.. Ble i dag tipset om at Levis visstnok skal ha et par modeller i jeansstoff som er heeelt sorte. Skal teste dem. Krysser fingrene, tær og hele pakka Zara skulle visst også ha noen... Noen som har sett dem? Endret 3. oktober 2006 av Sprilla
Gjest Deception Skrevet 3. oktober 2006 #23 Skrevet 3. oktober 2006 Levi's 571 har helsvarte drainpipes. Men hvis du har smale hofter, vil kanskje ikke modellen passe, for jeg har opplevd at den blir litt for vid over hofter og lår. Så kjøp en størrelse mindre. Jeg kjøpte helsvarte drainpipes i jeansmodell hos Vero Moda, og betalte 300 kroner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå